{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.635 visninger | Oprettet:

Er det bare mig der er underlig? {{forumTopicSubject}}

Hmm ja.. hvordan skal jeg lige forklare den her smiley
Jeg har en fantastisk dejlig kæreste - jeg holder utrolig meget af ham og bla bla bla. Men alligevel kan jeg tage mig selv i at gøre nogle utrolig underlige ting ind imellem.
Jeg overfortolker ind imellem det han siger - jeg ved godt hvad han mener, men jeg vælger alligevel at køre den totalt ud af proportioner? Jeg ved ikke om det bare er for at skabe dramatik.
I aften kan være et fint eksempel. Vi snakker i telefon sammen, kommer ind på emnet fantasier - han har før fortalt mig nogle af sine fantasier, også dem der omhandler andre piger end mig. Hvor jeg så siger at jeg jo ikke har fantasier om andre drenge (hvilket jeg helt oprigtigt ikke har), jeg vender mig ikke om efter andre drenge på gaden, jeg flirter ikke med drenge i byen men afviser dem hvis de kommer hen til mig - det gør han ikke. Jeg får så bragt på banen at det da godt kan være lidt sigende, måske mht. vores forholds fremtid. At det ikke ligger til en dreng at være monogam, at han, siden han har fantasier og lyster omkring andre piger kun 8 måneder inde i et forhold, måske snart vil føre de lyster ud i livet. Så bliver han selvfølgelig såret, helt forståeligt.
Jeg aner bare ikke altid hvorfor jeg har brug for at skyde mig selv i foden på den her mmåde, følelsesmæssigt masochist jo egentlig.. hvorfor jeg får tricket ham til at sige ting der jo egentlig sårer mig.. måske for at få ham til at sige alt det jeg siger ikke passer, at drenge godt kan være monogame, at han kun tænker på mig wht. i den dur.. hvilket han så ikke gør - og hvad jeg så sikkert vil sige ikke passede, hvis han gjorde (omvendt psykologi er altid godt)
Er der nogen der kender det? Eller er jeg Palle alene i verden? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det bare mig der er underlig?
  • #1   17. mar 2009 Tror jeg de fleste forhold oplever. Men lige det eksempel du forklare om her syns jeg nu er ret fair. Kan godt forstå din reaktion og mener ikke du køre den langt ud. Men generelt vil jeg mene at mange søger de her diskutioner i et forhold. ved ikke hvorfor. Måske bare sådan vi er bygget op.

  • #2   17. mar 2009 Det tror jeg ikke smiley Komplimenter er der nok af, sex er der rigeligt af, bekræftigelse får jeg også andre steder fra (jeg er slet ikke en grim pige smiley )og min selvtillid fejler intet.

    Jeg ved ikke om jeg er nervøs for hans følelser - selvom han også har understreget dem adskillige gange. Jeg aner ikke hvad der er galt med mig, for at være ærlig.


  • #3   17. mar 2009 Ved at der er blevet lavet en undersøgelse om mennesket der tydeligt viser at vi er skabt/bygget til at se negativt på alt. Mennesket lærer ved at finde fejl og på den måde løsninger. Så måske er det bare din natur at være mistroisk når han siger noget. Ikke at du ikke skal arbejde med det men bare at du slet ikke er ham palledrengen.

  • #4   17. mar 2009 mr miaghi - er det ikke meget normalt for drenge at have fantasier om andre piger også, det er vel ikke noget man selv kan styre? Mht til at kigge efter andre piger på gaden, gør han det ikke når jeg er der (men indrømmer han gør det når jeg ikke er der) og sådan.. er det ikke mig der overreagerer på noget drenge's neanderthaler impulser simpelthen ikke kan stoppe dem i?

  • #5   17. mar 2009 Glad for jeg ikke er palle i det mindste smiley Men ja, første skridt er vel at indse man har et problem (; ? smiley hehe

  • #6   17. mar 2009 shanie H

    forstår dig godt, men seriøst, ingen er ens, og det betyder ikke nødvendigvis at han er dig utro, du bør et eller andet sted værdsætte hvor ærlig han er, men hvis han bliver dig utro skal du selvfølgelig losse ham hårdt i løgene.


  • #7   17. mar 2009 Jo drenge har et ret stort sex drive. Hvis jeg ser en sød pige på gaden skal jeg virkelig bide mig selv i underlæben for ikke lige at tjekke hende bagfra når hun går forbi. Self ikke når man går hån i hånd med kæresten. smiley Men jo man kigger lidt, man fantasere lidt en gang imellem. Tror jeg de fleste drenge gør selvom de er forelskede i deres kærester. Han elsker dig sikkert alligevel. Der er heldigvis langt fra fantasi til handling så mon ikke han godt ved det kun er dig han rent faktisk vil have når det kommer til stykket. Man fantasere måske også om at voldtage en pige.. Ved jeg mange drenge gør. og piger fantasere om at blive taget på den måde også. Men de færreste der ønsker den slags irl. Gudskelov. smiley

  • #9   17. mar 2009 D A N I E L ! Ja det må være første gang vi forstår hinanden så... smiley

  • #10   17. mar 2009 Morten - det var faktisk den helt samme forklaring jeg gav ham, da jeg prøvede at overbevise ham (og måske lidt mig selv) om at det var ok smiley Jeg tror ikke jeg er jaloux.. det har aldrig rigtig lagt til mig, jeg har været det enkelte gange mht ham, men i helt andre situationer og har ikke haft problemer med at være ærlig overfor ham omkring mine følelser.
    Jeg har bare svært ved at forstå hvorfor jeg skulle have brug for bekræftigelse, fordi jeg netop får det ikke kun fra ham, men i byen, af venner og idet jeg godt ved jeg ikke har noget at ligge min usikkerhed i.
    Hmm.. men det er da stof til eftertanke ihvertfald.

    run R - at han er mig utro tror jeg heller ikke. Jeg tror han er én af de få ærlige og loyale der findes smiley Jeg tror han ville gøre det forbi først (; HEHE

    MR MIAGHI - Det kan også være mange af mine beskyldninger ligger i, at jeg selv ikke har dens slags fantasier? Ikke om ham, ikke om nogen - og det er vel nærmest ligeså slemt, som at han har dem om andre? Nu jeg tænker videre over det.
    Fantasier er på mange måder en uskyldig ting, som du selv siger, bare man ikke fører dem ud i livet. Det kan jeg sagtens se, jeg ved det reelt set godt. Men det er bare ikke sådan noget jeg siger til ham - jeg tror i det sekund jeg snakker med ham om det, så tror jeg på Jesu ord a la "Hvis man tænker urene tanker om andre kvinder end sin hustru, er det ligeså meget utugt som den urene handling" <-- den fyrede jeg self. os af under samtalen.
    Gal jeg er da weird..


  • #11   17. mar 2009 Du er bare lidt old fashioned... Vi er alle forskellige. Kan også sagtens se det fra din side. Ville heller ikke blive glad hvis min kæreste sagde hun drømte om andre. Men gør det da selv når jeg har en kæreste. Det er den sådan lidt dobbeltmoralske side af de fleste forhold. Man danser med en pige i byen men dansede ens pige på samme måde med en fyr i byen ville man sikkert knalde ham en...

  • #12   17. mar 2009 mr miaghi - Jeg ville bare ønske jeg selv kunne hitte rede i de ting jeg føler - også de ting jeg deraf siger, eller ikke siger. Men ja, det har du helt sikkert ret i, han ville da forhåbentligt også synes det var mærkeligt hvis det var mig der fantaserede/ drømte om andre. Jeg er nok lidt old fashioned, men det behov har jeg bare aldrig haft, når jeg har en kæreste..

    Daniel - Så det beviser bare at han ikke er bøsse? q: hehe. Ej, som du siger så er det da helt sikkert helt normalt - det er nok mig der er den underlige (; - selvom jeg ikke helt ved om det er normalt for piger at gøre sådan.


  • #14   17. mar 2009 Morten - du rammer rigtig tæt - også i det første du skriver, hvilket igen er nogle af de ting jeg sagde til ham q: det er sjovt som du tænker det samme (;
    Men på den måde kan du måske godt have ret i det. Jeg tror jeg har det svært med at elske folk, den der følelse af at være afhængig af andre mennesker - deres følelser og handlinger, uden mulighed for selv at have en indflydelse på hvad de kan have af konsekvenser for dig selv. Jeg er lidt kontrolfreak - og har alligevel nærmest ingen kontrol over mit liv. Jeg har altid været lidt en lukket bog, har svært ved at tale om mine følelser - men prøver, og har virkelig prøvet at være åben overfor ham. Så du kan måske godt have ret, det kan måske godt være angst.


  • #15   17. mar 2009 Smutter i seng. Håber du finder ud af det. Ved jeg du gør. Sov godt alle sammen.

  • #16   17. mar 2009 Daniel - nu vælger jeg at se det som ikke værende ironisk (; , men mange (og ikke kun drenge) vil vel gerne have det de ikke kan få. Det forbudte er og vil vel altid være attraktivt. Så deraf kan fantasierne vel komme.
    Men ja, jeg tænker nok bare for meget smiley


  • #18   17. mar 2009 Morten - der ER virkelig skræmmende - og jeg betvivler ikke engang hans følelser. Puh, hvor kan jeg så føle med dem der har skaffet sig en bad boy/ player, når jeg føler mig så frustreret over min lille hundehvalp q: Haha ej, spøg til side.
    Jeg ved ikke helt. Jeg kan da godt se på en fyr og tænke at han er pæn/ lækker. Men det er ikke noget jeg tænker videre over bagefter, drømmer om, fantaserer om, whatever. Lissom jeg ikke vender mig efter en pæn fyr på gaden - det kunne jeg da godt gøre da jeg var single (;
    Men heldigvis for at der er langt fra tanke til handling. Selvom nogle så vil kunne argumentere for at tanken er ligeså slem - eller værre.

    Daniel - Nej dersværre. Hvor ville verden da være et nemmere sted at være, hvis man selv kunne kontrollere alting q:

    mr miaghi - godnat smiley


  • Bodie B
    Bodie B Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 68
    #19   17. mar 2009 måske er du ikke voksen nok endnu, det lyder som om du er et lille barn, jeg gæter på at din styrke som du mener du har er et skjul for den angst som dy tydelig lægger for dagen her på galleriet, du er her for at sælge, du skriver et sted at du ikke er grim !! du tænker for meget ?? ja du vil gerne bekræftes og det bliver du jo i høj grad her på baboom, enten er du 13 eller 33 og kan ikke komme udenfor en dør da du er så hjælpeløs

  • #20   17. mar 2009 Bodie B what? heh. Og så er du hvad? 8? smiley en der er sur på storesøster?

  • #21   17. mar 2009 Så er Morten på banen igen ;D

    Shanie H - ved du gør det.. men skriver det lige alligevel, lyt til morten, han har fat i noget :)(igen)

    Held og lykke med at få det bedre, eller hva' man nu kan sige.. smiley


  • #22   17. mar 2009 Morten - Yeeeah ;D

  • #23   17. mar 2009 Du er absolut ikke palle alene i verden smiley
    jeg har haft det på samme måde, men har oprigtigt snakket med min kæreste om det, og har også været i hypnose.

    i dag er der intet.

    Boys will be boys og jeg acceptere bare hans flirten, for han flirter rigtig meget og vender sig efter piger. Men sådan er drenge!
    Det betyder ikke du ikke er hans nummer 1


Kommentér på:
Er det bare mig der er underlig?

Annonce