{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

råd... {{forumTopicSubject}}

eey jeg har en dejlig kæreste men hun har det bare med at blive voldsom sur og skuffet over at jeg er sammen med vennerne frem for hende en gang imellem. Hun skal blive noget så skuffet og sur og ikke til at snakke med over at jeg er sammen med vennerne! Problemet er at hun har det meget svært med at få venner for hun er meget genert, og det er jeg ikke så jeg har en del flere venner end hende. Så hun har meget tid til mig og selvom jeg holder rigtig meget af hende har jeg også bare brug for at være sammen med andre end hende. Nu her i går aftes kom grænsen så, (jeg går på efterskole sammen med hende) jeg var sammen med en ven som jeg ikke havde snakket med i lang tid som jeg så endelig var lidt sammen med og min kæreste sad selv. Jeg tænkte at jeg godt kunne være sammen med vennen et stykke tid så vi spillede noget pool så da vi var færdige med det så var kæreste gået... jeg fulgte efter hende og hun meget sur og skuffet og det endte med at hun rendte op på værelset med smækkende døre efter sig. så jeg gik for jeg følte ikk jeg havde gjort noget galt... noget senere skriver hun at hun tager hjem og at hun gerne vil sige farvel så jeg går over og siger farvel hvor hun siger alt mulig pis.... helt ærlig på det tidspunkt havde jeg mest lyst til at gøre det forbi for hun har krævet så meget af min tid på det sidste men hun er bar en så ustabil pige og jeg er en af få hun kan snakke med... ved ikke hva jeg skal gøre! ved bar hvis det ikke bliver bedre såå!! jaah...

hva skal jeg gøre???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  råd...
  • #1   17. jun 2007 jaah det er ozz det jeg prøver på men hun har bar svært ved det!! og hun giver for let op med venskaberne!!

• #2   17. jun 2007
    Kenneth I jeg synes du skal snakke med hende om hvordan du oplever det og så synes jeg du skal fortælle hvor belastende hendes opførelse er.. der jo ligesom andre i verden end hende og det virker somom hun er meget EGO (mig mig mig)

• #3   17. jun 2007 Tjaeh, jeg har haft én kæreste hvor jeg kunne blive voldsomt irriteret over hans forhold til vennerne.
    Men det handlede nu mest om at han kunne ligge og være helt smadret efter en bytur hjemme hos mig (en bytur uden mig vel og mærke) og hverken orke at nusse, snakke eller noget. Men så ringede en af hans venner lige, og inden jeg vidste af det var han på vej ud til dem for at se fodbold eller lign. Årh det kunne pisse mig af.
    Også grunden til han blev droppet i sidste ende.

Men lyder ikke lige helt til at det er her, men vil også sige at hold dig til dine venner.
    Meen, er der noget i vejen for at hun kommer med nogen gange? Skal et forhold holde ret længe er man nødt til at være med i kærestens vennekreds og omvendt, ellers så går det galt på et eller andet tidspunkt :o)

• #4   17. jun 2007 jeg er i hendes... men hun er ikke altid i min! jeg har mange forskellige venner og det er de færreste som hun kan snakke med! så det er ozz et problem for hun kan sjælendt være sammen med mig når jeg er sammen med vennerne! men det er ikke på grund af vennerne! de har af respekt til mig accepteret hende men hun vil/tør ikke snakke med dem! nogen af dem forstår jeg det godt! men...

• #5   17. jun 2007 start med at spille nogen spil som ludo sammen med hende og en af dine venner så hun måske lære at være sammen med andre og snak til dem gør det et par gange om ugen måske lave en spille onsdag eller nået hvor i møde den samme over fler gange

kun et fårslag ved ikk om det virker men prøv

• The Red !
    The Red ! Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 120
    #6   17. jun 2007 <b>LUDO</b> :S
    lol..

• #7   17. jun 2007 jeg er åben for alle forslag diana!! og det lyder som en god ide! men ved det ikk... vi spiller ikk rigtig spil men ved hvor du vil hen af!! takker

• #8   17. jun 2007 var så let

• #9   17. jun 2007 var sammen med min dame i 2½ år havde samme problem hele tidenn det sidste halve år mindst... til sidst en dag hos en homie fik jeg nok af det hele og slog op..

det har jeg endnu ikke tilgiveet mig selv for ! men vi er da rigtig gode venner stadig, men det er sku en mærkeligfølese !

• #10   17. jun 2007 ja det har man lyst til ikk???

Kommentér på:
råd...

Annonce