{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
161 visninger | Oprettet:

Forskel {{forumTopicSubject}}

Jeg som troede at alle er lige for loven, men det gælder åbenbart ikke for muslimer i udsatte boligområder - for her var 30 forsamlet til bøn på en parkeringsplads i nærheden af Gellerup parken. Politiet var til stede men ikke en kæft fik en bøde.

Det står i skærende kontrast til folk som fik bøder på Islands Brygge. Men kan da godt se at en familie spiste en is på stedet var en alvorlig kriminel handling som etnisk dansker.

Flere andre steder hvor unge var forsamlet glødede bødeblokken. Så det man skal gøre er at konverterer og have koranen i hånden så kan man være forsamlet lige så mange man vil og helst ligger med røven i vejret.

14 unge var forsamlet og fik bøder, 11 unge var forsamlet og fik bøder. 30 muslimer var forsamlet og fik ingen bøder.

Hvad er forskellen på en muslimsk forsamling, og en etnisk dansk forsamling?

Kommentarer på:  Forskel
  • #1   12. maj Polysl der burde ikke være en forskel smiley

• #2   13. maj Hvad er forskellen på en muslimsk forsamling, og en etnisk dansk forsamling?

Ak polysl - du må da snart have lært det, muslimer er fredede i Danmark, muslimer er herrfolket i Danmark smiley

• Claus G
    Claus G Online Tilmeldt:
    jan 2018

Følger: 3 Følgere: 38 Emner: 36 Svar: 1.379
    #3   13. maj Politiet var ikke til stede under den omtalte bøn i "jallatåbeparken". De var på vej der ud med en patrulje, men de blev involveret i et færdselsuheld. Så der gik noget tid før en ny patrulje kunne frigives, og der var hættemågerne allerede lettet, da den nye patrulje kom frem. Derfor blev der ikke delt bøder ud.

• #4   13. maj Claus

Lyder det ikke sært at man sende en vogn ud med 2 personer til at give bøder til et antal over 30 - når man ser at en enkel patrulje trak sig både i Gellerup og Vollsmose fordi der var 3 -5 ifølge politirapporen dengang som kastede med skyts. For mig lyder det "uheld" som en udvej for ikke at komme i karambolage med de over 30 muslimer.

• Claus G
    Claus G Online Tilmeldt:
    jan 2018

#5   13. maj Jeg synes umiddelbart ikke det lyder dumt.
    Da jeg var aktiv med at tage på striben, der var vi tit flere tusinder mennesker samlet. Politiet kom med en eller to patruljevogne for at bryde forsamlingen. Så at de sender en patrulje til 30 der ligger på knæ, det er der ikke noget skævt i.
    Der går jo heller ikke 100 betjente rundt til en Paludan demonstration med 1000 deltagere og moddemonstranter.
    Vi er nødt til at være lidt realistisk også. I det her konkrete tilfælde er det jo ikke politiet der er idioterne.

• #6   13. maj Claus

Nu er der forskel, for kaster folk på striben sten mod politiet? Nej - politiet har et godt forhold til folk på striben og prøver at klare det i almindelighed.

Det er så heller ikke dengang ulovligt at være flere 100 på striben - men det er pt. ulovligt at forsamles over 10 personer i det offentlige rum.

Jeg har fuld forståelse for at unge skal rase af med deres toptunede biler og der burde oprettes baner som overholder de sikkerheds bestemmelser der skal til at køre ræs. Selv har jeg ikke haft de lyster at køre ræs - men har kun haft en Granada 2.8 som kunne komme en smule over 200 - med medvind på vej til Tyskland.

• Claus G
    Claus G Online Tilmeldt:
    jan 2018

#7   13. maj Jo der blev tit kastet ting som dåser og cigaretskodder efter politiet.
    Og jo det var ulovligt at opholde sig på lukkede veje i industrikvateret ved ved Ikea i Høje Tåstrup, efter kl 21. Der var skiltet med forbud.

Enkelte gange kom der kampklædte betjente for at spærre område af, og så måtte samtlige tilbageværende biler og tilskuere pænt vente på at modtage en bøde, før de kunne forlade området. Enkelte biler blev inspireret af en bilinspektør, og kaldt til syn.
    Så jeg kan simpelthen ikke se hvorfor politiet skal have en røffel for det tilfælde her, de kan jo ikke bare trylle en patrulje frem, hvis der ikke er nogen ledige?
    Og skulle de rive en patrulje ud af en opgave fra feks indbrud eller slagsmål, så var det jo også galt, ikke?

• #8   13. maj Der er den forskel . At Politiet er lidt bange for konfrontation med de mennesker. eller hvad de er. og så meget belejliget fik problemer med deres køretøj. det var en god undskyldning som altid er brugbar. Og at være lidt forudseende er jo ikke tilladt. De kunne sgu da sige sig selv at netop dette ville ske. Jeg gir intet for hverken politikerne eller politiet hvad Muslimer angår. slaget er tabt. om få år ligger der bedetæpper overalt på Borgen

• Claus G
    Claus G Online Tilmeldt:
    jan 2018

#9   13. maj Det kunne være man skulle gå ind i bedetæppebranchen....

• #10   14. maj Arabere er hævet over loven, sådan er det bare smiley

• #11   14. maj Claus.

Kan du så ikke skaffe mig et flyvende tæppe?

• #12   14. maj Markgreven

Det tæppe kan købes hos de her FlatEarth tilhængere. smiley

Kommentér på:
Forskel

x