{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
640 visninger | Oprettet:

Forskel {{forumTopicSubject}}

Jeg som troede at alle er lige for loven, men det gælder åbenbart ikke for muslimer i udsatte boligområder - for her var 30 forsamlet til bøn på en parkeringsplads i nærheden af Gellerup parken. Politiet var til stede men ikke en kæft fik en bøde.

Det står i skærende kontrast til folk som fik bøder på Islands Brygge. Men kan da godt se at en familie spiste en is på stedet var en alvorlig kriminel handling som etnisk dansker.

Flere andre steder hvor unge var forsamlet glødede bødeblokken. Så det man skal gøre er at konverterer og have koranen i hånden så kan man være forsamlet lige så mange man vil og helst ligger med røven i vejret.

14 unge var forsamlet og fik bøder, 11 unge var forsamlet og fik bøder. 30 muslimer var forsamlet og fik ingen bøder.

Hvad er forskellen på en muslimsk forsamling, og en etnisk dansk forsamling?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forskel
  • #1   12. maj 2020 Polysl der burde ikke være en forskel smiley

  • #4   13. maj 2020 Claus

    Lyder det ikke sært at man sende en vogn ud med 2 personer til at give bøder til et antal over 30 - når man ser at en enkel patrulje trak sig både i Gellerup og Vollsmose fordi der var 3 -5 ifølge politirapporen dengang som kastede med skyts. For mig lyder det "uheld" som en udvej for ikke at komme i karambolage med de over 30 muslimer.



  • #6   13. maj 2020 Claus

    Nu er der forskel, for kaster folk på striben sten mod politiet? Nej - politiet har et godt forhold til folk på striben og prøver at klare det i almindelighed.

    Det er så heller ikke dengang ulovligt at være flere 100 på striben - men det er pt. ulovligt at forsamles over 10 personer i det offentlige rum.

    Jeg har fuld forståelse for at unge skal rase af med deres toptunede biler og der burde oprettes baner som overholder de sikkerheds bestemmelser der skal til at køre ræs. Selv har jeg ikke haft de lyster at køre ræs - men har kun haft en Granada 2.8 som kunne komme en smule over 200 - med medvind på vej til Tyskland.


  • #10   14. maj 2020 Arabere er hævet over loven, sådan er det bare smiley

  • #11   14. maj 2020 Claus.

    Kan du så ikke skaffe mig et flyvende tæppe?


  • #12   14. maj 2020 Markgreven

    Det tæppe kan købes hos de her FlatEarth tilhængere. smiley


Kommentér på:
Forskel

Annonce