{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
203 visninger | Oprettet:

Brok S
Brok S Frosset

Tilmeldt:
19. apr 2019
Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110

MeeToo forskel {{forumTopicSubject}}

Er der virkelig forskel på mænd og kvinde i disse tider.


https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-04-27-lizette-risgaard-erkender-upassende-adfaerd?fbclid=IwAR3YYaPtP6i0MBMt2_Cix9rfUc1jSrEYGvHPXQ1WMVmmGYl6O7K8uQCthb8

Det er lidt som, er der nogen der skal voldtages, så tag mig først.

I mine øjne er det helt til grin, at personen bliver siddende.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MeeToo forskel
  • #1   28. apr 2023 Især et problem, når netop Lizette Risgaard har talt dunner omkring chikanerende opførsel, og grænseoverskridende befølinger.

    Dette er hvad hun selv har udtalt i 2020:

    ”Forebyggelse er helt afgørende for at forhindre krænkende adfærd på arbejdspladserne – og det er først og fremmest arbejdsgivernes ansvar. Men jeg ønsker, at vi alle sammen tager ansvar for at skabe et miljø, hvor vi øjeblikkeligt siger fra, hvis grænser bliver overtrådt. Vi skal turde tage ansvar for hinanden og ikke lade kollegaen eller andre i stikken”, siger Lizette Risgaard.

    ”Det ligger dybt i fagbevægelsens DNA at bekæmpe chikane, diskrimination og krænkende adfærd i alle dens former. Derfor handler vores fælles brev også om, at vi forpligter os på at kigge grundigt og ærligt på os selv. Vi skal selvfølgelig også i fagbevægelsen sikre, at vores medarbejdere har et sted at gå hen, hvis de har noget at fortælle. Og her vil vi håndtere eventuelle sager lige så professionelt, som vi gør, når vi kører sager for vores medlemmer herunder, at retssikkerheden gælder for både den, der føler sig krænket, og den, der er under mistanke for at krænke”, siger Lizette Risgaard.


  • Brok S
    Brok S Frosset
    Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 2 Følgere: 26 Emner: 273 Svar: 2.110
    #2   28. apr 2023 Ja det ligner lidt hvad Moderaterne kæmper med.

    Det er nok magt og de gode lønninger der holder liv i hende.

    Men rolig hun får nok en plads i EU som alle andre der skal tjene noget ekstra.


Kommentér på:
MeeToo forskel

Annonce