{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

Sharia domstole {{forumTopicSubject}}

Skal vi accepterer Sharia domstole som kan stadfæstes i vores retssystem? Ærkebiskop Of Cantebury var ifølge hans opfattelse uundgåeligt, at der i fremtiden ville være et parallelt retssystem baseret på Sharia.

Det fik politikere op af den magelige stol og havde næsten kostet ham stillingen. Senere har man via et dekret lavet loven så Sharia har gyldighed overfor den Engelske domstol.
>For mig at se kan jeg ikke forstå nødvendigheden med religiøse domstole som har samme effekt som det alm. retssystem.

Så har man givet op og lade stå til med den lov - men heldigvis er det indtil videre kun i Englandistan det er sket.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sharia domstole
  • #1   5. aug 2019 Polysl der fik du mig til at grine Englandistan den var sku sjov men jeg forstår ikke at England bøjer sig for at deres gæster pludseligt skal til at styre rundt om i England smiley

  • #2   5. aug 2019 Leon

    Jeg tror på at inden jeg stiller sandalerne så har vi også sharia domstole i Danmark side stillende med vores retssystem. Hvis folk stadig stemmer for mere indvandring, flygtninge, så må folk bøje sig for flertallet - det er jo essensen i et demokrati. Så grisebasser bliver sortbørsvarer som i en snusket sidegade bliver pushed sideløbende med stoffer.

    Måske man stadig kan få gris i Christania, hvor imamer udenfor står med køller og ak47 Det positive er er at man må ryge alle steder, så lidt godt får vi det.Stikker du snuden uden for din gangdør står der muslimer klar og beder om dit borgerkort og står der ikke haletusse så bliver du banket til lirekasse mand med påkrav om at opsøge den nærmeste moske og konverterer til den fredelige religion.


  • M.m
    M.m Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 10 Følgere: 2 Svar: 50
    #3   5. aug 2019 Ja jeg er glad for jeg ikke har børn,der skal opleve hvordan `Danmark`bliver smiley ,det går sgu godt nok den gale vej.Nej politikerne skulle prøve at bo i et belastet område fyldt med sorte aber,bare en uge,så tror jeg nok de fik et andet syn på det.

Kommentér på:
Sharia domstole

Annonce