{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.395 visninger | Oprettet:

Tørklædet er islamiseringens spydspids {{forumTopicSubject}}

Det er en kronik skrevet af Lone Nørgaard, lektor cand.mag, hovedbestyrelsesmedlem dansk samling. Jeg synes, jeg lige vil dele den her, den er værd at læse, for det er bare det vi har sagt, de sidste 10 år, dog har de politiske korrekte sagt noget andet.

Hun ramme lige hoved på sømmet og jeg vil nøjes med lige at citere det sidste:

Tørklædet er – sammen med stormoskeer – det mest potente symbol på islams tilstedeværelse i Danmark. Tørklædet signalerer:

Jeg er muslim og kan ikke gifte mig med en indfødt dansk mand – medmindre han konverterer til islam og lover, at børnene skal opdrages islamisk.

Den indfødte befolkning er ikke god nok til at gifte sig med.

Mine børn skal opdrages islamisk, så nej tak til at tilpasse mig dansk kultur, ja tak til sharia.

Tørklædet er en politisk uniform og bør derfor forbydes i alle offentlige institutioner: vuggestuer, børnehaver, skoler, hospitaler, plejehjem, domstole mv. I hvert fald hvis man nærer det mindste ønske om at bevare den danske retsstat og dansk kultur.

http://jyllands-posten.dk/debat/kronik/ECE9607664/toerklaedet-er-islamiseringens-spydspids/

Og vi har nok lige nogle kommentarer til den kronik smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tørklædet er islamiseringens spydspids
  • #4   29. maj 2017 Tørklædet er en militant uniform og skal bekæmpes.

  • #6   29. maj 2017 Nu kan man godt være indaktiv militant og bekende sig ved at bære tørklæde, det er en uniform som tilkendegiver deres støtte.

  • #7   29. maj 2017 # 6.
    Plus at tørklædet er et tegn på kvinde undertrykkelse, de må ikke friste andre mænd end deres egen,

    men jeg tror at det er sådan at verden snart har fået nok og gør modstand. Vi må ikke leve i frygt for at de skal få overtaget, så har de allerede vundet det halve slag.

    Nogen må da for pokker vågne op og gøre oprør mod denne religion altså den fanatiske radikaliserende del. smiley


  • #8   29. maj 2017 Danmark er det eneste land i Verden der tillader ALLE religioner, derfor strømmer de her til i frøers mængde, det må der da kunne sættes en stopper for.
    Ifølge historien er der altid ballade religioner imellem.... smiley smiley smiley


  • #9   29. maj 2017 Denne kronik, som jeg linker til, er noget af det bedste jeg har læst længe, det er godt at få ord på alt det, som vi oplever IRL, læser, ser i TV osv., det er godt formuleret til mindste detalje og vi kommer ikke videre i en fornuftig integration, vi er langt fra hinanden.

    De muslimske kvinder synes godt om undertrykkelsen, muslimske kvinder er 2. rangs mennesker og det accepterer de fuldt ud og skulle der være nogle få muslimske kvinder, der ikke gør, så bliver de udstødt af familien. Der findes ikke noget, der er frivilligt i ISLAM, når det handler om kvinder, deres påklædning og hvad de ellers skulle have lyst til.

    Men så kan vi spørge os selv - vi bliver nok ikke sådan blandet for alvor, det er kun naive unge danske kvinder, der konverterer og mener, de bliver så frie, ved at pakke sig ind, som der står i Koranen, de skal, alene det, de tror, de bliver frie er da mere end naivt.


  • #10   29. maj 2017 Jeg kommer lige tilbage om ikke så længe smiley

  • #11   29. maj 2017 AK desværre kunne jeg ikke lige finde billede hvor min kære mor gik med tørklæde, men hun var da i folkekirken smiley

  • #12   31. maj 2017 Da jeg var ung brugte vi tit tørklæder, pigerne i franske film brugte dem også.
    Det charmerende klædningsstykke i smukke farver er totalt forsvundet fra gadebilledet...hvorfor mon???? smiley smiley smiley
    Der er kun sorte tilbage.... smiley


  • #13   31. maj 2017 Den gang i 50 og 60'erne var tørklædet en praktisk ting som at passe på ens frisure og beskytte den mod regn og kan slet ikke sammenlignes med kolbøtternes tørklæde.

  • #14   31. maj 2017 Hvis muslimer dækker sig mere til i ansigtet så skal der uddannes en masse hunde til blinde - hmmm selvom blinde hunde i et fodgængerovergang eh?

  • #16   3. jun 2017 elizabetta

    Jeg så da for nogle dage siden Asmaa Riyad Abdol-Hamid med et lilla tørklæde og andre farver nogle andre dage for jeg bor jeg lige ved Odense politi og hun er en eller anden konsulent for det nye Libanon også kaldet Vollsmose.


  • #17   3. jun 2017 Ja, ok, hun dyrker også lyseblåt, det er de rabiate der kun går helt sort klædt i gadebilledet. smiley

  • #18   3. jun 2017 som det her billede som skaber store problemer for Odense renovation?

    profilbillede
  • #19   3. jun 2017 #11 - Leon, du kan på ingen måde sammenligne daværende modetørklæde i 50'-60'erne med det undertrykte muslimske tørklæde, som betyder underkastelse og de accepterer, at kvinder kun er 2. rangsmennesker smiley

  • #21   3. jun 2017 ole S - har du læst det link, jeg linker til, så vil du læse noget andet.

  • #23   3. jun 2017 Et er, hvad der er din opfattelse, ole S et andet er, hvad der er fakta.

  • #24   3. jun 2017 # 22.
    Det er vist ønsketænkning, at børn retter ind efter forældrene i Danmark,
    jeg har 4 af slagsen, og jeg har opdraget dem til at være selvstændige tænkende mennesker, og ikke en klon af mig selv,
    derfor ser jeg med tilfredshed på at de nu har deres egen mening og træffer deres egne beslutninger, det er sådan man skal lade ens egne erfaringer gå i arv, nemlig at man skal slippe dem fri, og når de så får egne partnere sker der noget, så har man ingen ting at skulle have sagt, og sådan skal det også være, det er et bevis på at man har opdraget dem rigtigt. Ingen tvang, det er frihed.


Kommentér på:
Tørklædet er islamiseringens spydspids

Annonce