{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.221 visninger | Oprettet:

jannie h
jannie h
Tilmeldt:
15. feb 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Hvad skal jeg gøre ?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige boet i et hus som jeg nu er fra flyttet fra og har bedt om indskuddet tilbage sevom jeg skylder en måneds husleje . men han vil ikke give mig indskuddet tilbage . huset er fuld af fugt og svamp og kloarkerne er pisse ulovlige .. er der nået jeg kan gøre får at få indskudet tilbage ?? mvh jannie ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal jeg gøre ??
  • MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

    Emner: 4 Svar: 853
    #2   2. mar 2012 i de fleste tilfælde kan du intet gøre.

    Har du malet huset så det er klar til ny indflytning osv. Ellers går indskudet ofte til rengøring og maling af hus

    Skylder du ham også penge, så tager han også dem først.


  • jannie h
    jannie h Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #3   2. mar 2012 jeg malede da jeg flyttede ind . Det var aldrig aftalen at der skulle males når jeg flyttede ud og der skulle heller ikke gøres rent . da der hverken var malet eller gjort rent da jeg flyttede ind .

  • jannie h
    jannie h Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #4   2. mar 2012 thez . gider da ikke betale får nået der er fuld af svamp og fugt


  • #5   2. mar 2012 tja.. det eneste du nok kan gøre at er melde dig ind i lejernes landsorganisation (mener jeg det hedder) de ved hvad der er lovligt og ikke lovligt og kører din sag for dig, hvis udlejeren gør noget ulovligt..

  • #6   2. mar 2012 Forstår godt du ikke gider betalt for noget, der er fyldt med fugt osv. Men har du boet der, er det osse dit ansvar at betale husleje.. Bare fordi der er fugt osv, kan man ikke bare stoppe med at betalt husleje, sådan ligger landet desværre ikke.. Men prøv og kontakt LLO, bare søg på google.dk så finder du en masse hjælp ved dem..

  • jannie h
    jannie h Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #7   2. mar 2012 Oki så . men har lige forslået ham at han kan tage de 4800 fra indskudet til og dække den måneds husleje også give mig resten ..

  • #8   2. mar 2012 Din udlejer skulle vel aldrig hedde erik mørk?

  • #9   2. mar 2012 1. Jeg forstår ikke at du skulle give indskud , når du selv skulle male.

    Indskudet går først og fremmest til dækning af skader - leje eller anden misligholdelse.

    Aflevere man stedet i samme stand som man overtog det , Så er der tilbagebetalingspligt fra udlejers side.

    Men jeg gætter på at du har en lejekontrakt , læs den igennem .
    Kan sige at i 90% af tilfældene så får lejer ret/medhold , hvis du har overholdt dine aftaler.


  • N.S. N
    N.S. N Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 212
    #10   2. mar 2012 som nævnt tidligere,, tag kontakt til LLO, de kan sikkert råde dig bedre end os andre...
    De steder jeg har boet har vi altid " overtaget som beset, og aflevere ikke i ringere stand" og så er indskud til at dække evt. skader som du kan have lavet.. Eks. manglende udluftning så der dannes fugt.. selv om det ikke lyder til at være tilfældet her!!
    Held og lykke med det, håber da at du får dine penge


  • #11   2. mar 2012 Udlejer skal sørge for svamp og den slags. Det er IKKE din omkostning.

  • #12   2. mar 2012 Han er i sin ret til at beholde det der svarer til det du skylder, logisk nok, du kan ikke selv vælge om du vil betale eller ej.

    resten kommer helt an på din lejekontrakt, men kontakt LLO


  • #13   2. mar 2012 tag imod hans tilbud

    han har retten paa sin side


  • #14   2. mar 2012 Darkwing Duck .

    Slet ikke , Medmindre hun har misligholdt sin lejekontrakt . Ja 1 måneds husleje , men den er dækket af indskuddet. Det er udlejer der har leget " Låsby Svendsen " Problemet er at hun skal slås for at få sit tilgodehavende . Men som sagt gå til lejernes LO og hør den vej. Baboom er som at skyde med spredehagl


  • #15   2. mar 2012 Terminator

    bemaerk hendes kommentar:

    jannie H








    Skrevet: 02-03-2012 11:35:27


    Oki så . men har lige forslået ham at han kan tage de 4800 fra indskudet til og dække den måneds husleje også give mig resten ..




  • #16   2. mar 2012 Jeg står i det samme.
    Jeg valgte at tage kontakt til teknisk forvaltning hos min kommune, aldrig har jeg da fået så god og hurtig hjælp som de gav mig....


  • #17   2. mar 2012 ja hun har forslået det , Men hvis HAN havde forslået det , Så ville jeg også sige ja tak og farvel smiley

Kommentér på:
Hvad skal jeg gøre ??

Annonce