{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

medielicens {{forumTopicSubject}}

Hej

Har fået et brev fra DR i dag, iiiiih hvor er jeg lykkelig. men skal jeg tilmelde mig deres licens nu eller kan jeg vente til jeg får besøg af dem på adressen?

Bliver der nogle ekstra omkostninger ved at vente på dem?

Jeg ved godt det er umoralsk, men den første der begynder at diskutere det med mig fortæller jeg hvor umoralsk den udemokratiske medieskat egentlig er smiley så er vi jo lige langt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  medielicens
  • #1   4. jun 2009 det kan ene med at det bliver dyre i den sidste ende men det jo op til dig selv om du vil tage chancen ;o)

  • #2   4. jun 2009 Razion de regner ud hvor lang tid du har boet der og det kommer du til at betale + en bøde for ikke at tilmelde dig hvad jeg ved af....

  • #3   4. jun 2009 radio pc så skal du betale medielicens derfor den hedder det:o(

  • #5   4. jun 2009 Razion !
    Det er ligemeget om telefonen står i din mors navn. Du skal betale licens bare du <b>låner</b> et licenspligtigt apparat


  • #6   4. jun 2009 licensmanden kan ikke komme ind i din lejlighed uden du selv giver lov hvis ik så det bare sur røv for ham det er hvad jeg har hørt

  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
    #7   4. jun 2009 Betal nu for fanden da bare den licens!
    Du opfylder jo alle kravene!
    Jeg synes absolut heller ikke, at det er sjovt, og DR's udsendelser er ikke dem jeg ser en gang om ugen.
    Men du opfylder kravene, så betal!
    Jeg betaler også for en masse via skatten, som jeg ikke bruger, og som jeg så synes er irriterende.

    Hvis det var så let at snyde licensmanden, var der nok flere som gjorde det.
    Betal nu for det du bruger.


  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
    #8   4. jun 2009 Man krænker ikke husfreden, hvis man fra offentlig område kan se eller høre et fjernsyn.

  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
    #11   4. jun 2009 Ja, det gør det.
    Så længe de gør det fra offentligt rum.
    De må også stå i en trappeopgang og lytte, men naturligvis ikke åbne brevsprækken.


  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
    #12   4. jun 2009 Jeg havde ellers læst, at det allerede var vedtaget, med åbenbart ikke.

    Mon ikke snart, at det bliver lavet således, at man betaler via skatten, da alle jo skal betale alligevel, og for at komme snyderiet til livs.


  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
    #13   4. jun 2009 Det tager ikke mange sekunder, at se hr Jensens 45" fladskærm fra fortovet...


  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
    #15   4. jun 2009 Nej det er rigtigt, men der hvor det, er er/bliver det så ok.

  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
    #16   4. jun 2009 Hvorfor er han ikke tilfreds med det?

  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
    #18   4. jun 2009 Han kan vel ikke se mere end alle andre, så derfor krænker han vel ikke.
    Han må jo ikke bevæge sig ind på privat grund. trækker du gardinerne for, kan han ikke se meget.



  • #19   5. jun 2009 det rigtig hvad julie siger han må lytte ved døren kigge ind af vinderne men han må ikke kigge ind af postkassen og kan heller ikke tvinge sig ind i lejligheden han kan spørge om han må komme ind og kigge men siger du nej så må han blive ude :o)



Kommentér på:
medielicens

Annonce