{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

Dårlig over taget fra arbejde....... {{forumTopicSubject}}

Kender nogen det ?
det ligger sådan at jeg lige er startet på nyt arbejde, bryder mig ikke om det, men det giver gode penge, men har nogen problemer med ryggen som gør jeg får meget ondt i den af at stå op for længe, og jeg står kun op på det her arbejde, så jeg har ligget i sengen hele weekenden samt mandag og tirsdag, men tænkte at jeg hellere måtte komme på arbejde så ikke jeg bliver fyret for det vil jeg ikke !
Så jeg tog afsted (kl. 23:00 i går aftes) og kl. blev halv 2 og så måtte jeg tage hjem igen da ryggen begyndte at brokke sig igen smiley
jeg fik tilbud om at komme ned og lave noget hvor jeg kunne sidde ned, men sagde at jeg tror det ville være bedst jeg kom hjem og ligge ned, og nu sidder jeg her og har det dårligt med det, men kan man så tage på arbejde igen ? ville jeg ikke mene, men er nervøs for at blive fyret, skal dog til lægen idag og høre om jeg kan få noget imod den så jeg kan passe mit arbejde...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig over taget fra arbejde.......
  • #1   18. jun 2008 . Boogie Woogie .

    Okay, så det bare lige hvad, kan ikke lige finde på noget der giver en fornuftig løn, hvis jeg skulle sige et laveste så er det 150kr i timen, og så vil jeg arbejde om natten, og har gået og tænkt på chaffør, men har hørt fra nogen venner at man ingenting tjener på det...
    Bare irriterende at ryggen skal sætte en grænse, og skal ikke ignorer det kan jeg høre og kunne jeg også godt forestille mig..


  • #2   18. jun 2008 Nicknameneverused .
    Mon ikke du skulle tage og tænke lidt på dit helbred frem for penge ?
    Kan da godt se det er rart at have en fed bankbog men det er nu federe at have et godt helbred smiley


  • #3   18. jun 2008 Jeg skulle da også lige til at sige til helvede med lønnen. Det vigtigste er som de andre også siger at du ikke sidder som en grøntsag når du nærmer dig 30. Så ville jeg da hellere gå igang med at finde dig et arbejde der ikke belaster din ryg så meget og så ta' det mindre i løn. Eller ihvertfald få søgt efter noget behandling til din ryg. Et hint fra mig ville være at tage nogle stille og rolige rygøvelser for at få din ryg til at kunne klare lidt belastning. Men det er en kendt problem blandt mange at de får ondt i ryggen af at stå op. Det kan skyldes dine sko som ikke støtter ordentligt på dine hæle osv. smiley

Kommentér på:
Dårlig over taget fra arbejde.......

Annonce