{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.388 visninger | Oprettet:

Møg irriterende nabo... {{forumTopicSubject}}

Har købt en lejlighed, som jeg er ved at sætte i stand, så er der kun engang imellem. Men NÅR jeg så er der, og gerne vil have lavet noget, kommer min nabo hen og ringer på. Det var fint nok første gang, så vi lige kunne hilse på hinanden, men det er blevet til hun SKAL komme ind, stå og sige de samme ting om og om igen.

Hun er blandt andet blevet udsat for tricktyveri 3 gange. 3 gange af de samme personer, som hun nemt kunne beskrive for mig.. Har hun fortalt ca 15 gange. Men hvorfor fanden har hun så lukket dem ind alle 3 gange ? Hun har en ko-øje, eller hvad de nu hedder.


Hendes søn, har førhen boet i lejligheden for mange år siden. Men er så flyttet tættere ind på byen - Så er det man tænker, hvorfor mon ?


Når hun så kommer ind (er utrolig dårlig til at sige nej) Så spørger hun om de samme ting, og siger, neeeeej hvor har du nået meget, og der er bare ikke sket noget siden sidst.

Hun spurgte så også min kollega, da han var oppe for at lave noget, om hvorfor det havde taget så lang tid, hvor han svarede - Han har været inde og sidde, da han har fået en voldsdom. Hun løb så ind og låste døren, selvom jeg ikke var i nærheden. Det hjalp den første uge, men så begyndte hun igen.

Hver gang jeg kommer, stikker hun sit fjæs ud af vinduet og hilser på mig, og spørger "BliVeR dU fÆrdIg IndEn PiNsEn"


Hvornår fanden er pinsen, din idiot? !!!!!!

Da jeg ikke har fået min lyddør endnu, kan jeg høre alt det der sker i opgangen. Hvis jeg en dag er der fra morgen til aften, går hun over til min anden nabo og ringer på ca. 7 gange i løbet af en dag.

Hvis hun gør det med mig, bliver jeg nødt til at begå selvmord !!!!!!


Skulle lige af med lidt vrede, da jeg nemt kunne komme til at give hende et lille puf, ned af trappen smiley Men andre der har nogle irriterende naboer ?


Ps : Det er en gammel dame på 87. Havde været noget andet hvis hun havde været yngre, og været lækker. Men hun er gammel og lugter ulækkert !




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Møg irriterende nabo...
Kommentér på:
Møg irriterende nabo...

Annonce