{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
967 visninger | Oprettet:

Hun må være pløk {{forumTopicSubject}}

Skoleleder på Hunderupskolen, Helle Hjorth mentes ikke havde gjort sin pligt som skoleleder. Igennem år har Mattias blevet moppet, skubbet ned af en trappe, chikaneret på det groveste uden at skoleleder har gjort noget på trods af at det faktisk er ulovligt ikke at handle i sådanne sager.

Man har hele tiden "gemt" problemet på trods af flere breve fra forældrene.

Det mest underlige er at man lavede enkeltmandsundervisning, så der var ingen sanktion imod mobberen. Det er i min optik en enorm grov forsømmelse og jeg håber faktisk den kælling ryger i spjældet - 10 mod 1 at mopperen er af anden etnisk baggrund og dermed har vi berørings angsten for at krænke de meget "velintegrerede" forældre som alle er på bistand.

//citat

Vi har ikke kunnet få svar på, hvad man har tænkt sig at gøre for vores søn, og mens vi har forsøgt at råbe lærere, ledelse og kommunen op, er volden bare intensiveret

Far til mobbeoffer

//citat slut..

Kællingen har så den frækhed - at insinuerer at det er Mattias som ikke trives og ikke volds idioten.

//citat
'Det er en ulykkelig sag, når et barn ikke trives i sin skole, og som jeg er meget ærgerlig over. På Hunderupskolen bestræber jeg og alle medarbejdere os på, at alle klasser og børn trives og kan gå trygt i skole,' skriver hun i en e-mail.
//citat slut

Det får mig op i det røde felt med sådan en lorte kommentar - når man ser at intet er gjort for at kommet problemet til livs.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun må være pløk
  • #1   4. maj 2019 polysl mobbe og mobbeoffer kan ikke generaliseres i farve ej heller i tro eller køn jeg er dog af den mening at det er dem der mobber der har de største problemer smiley

  • #2   4. maj 2019 Leon

    Muligt....men det største problem er berøringsangsten som bremser al handling.


  • #3   4. maj 2019 polysl ja det er sku sørgeligt at verden er blevet sådan alle dem der gør de forkerte ting bliver beskyttet i hoved og røv smiley

  • #4   4. maj 2019 Det er ikke kun på Hunderupskolen der er problemer kan jeg betro dig smiley
    https://www.tv2fyn.dk/artikel/ansatte-paa-fynsk-skole-vidste-ikke-hvad-de-skulle-goere

    “De ansatte oplyser blandt andet til Arbejdstilsynet, at de ikke ved, hvordan de skal håndtere en forælder, der tidligere er forment adgang på skolen på grund af meget truende adfærd, herunder trusler om tæsk.

    Derudover kommer flere forældre med beskyldninger mod de ansatte, såsom "Du har givet mit barn alkohol", "du kører hetz mod mit barn" og beskylder de ansatte for forskelsbehandling mellem deres eget barn og andre elever.”

    Gæt et etnicitet smiley

    Lignende historier finder man overalt efterhånden og det gælder ikke kunnpå skoler men også på sygehuse, socialforvaltninger og i lægeværelser smiley


  • #5   4. maj 2019 Cody

    det er latterligt at man ikke har en konkrete regler for hvornår det er vold - for mig at se er det let, men jeg tror der ligger mere bag undgåelsen af registreringen. De er kyllinger - de er bange, de truende forældre har vundet - man har givet op.


  • #6   5. maj 2019 Ha ha Polysl man tabte kampen allerede da revselses retten blev forbudt smiley

  • #7   6. maj 2019 Der står i nævnte artikel #4

    Jeg føler ikke, at jeg har svigtet som ledelse. Jeg føler, at der er noget, som jeg kunne have været bedre til i forhold til information og i forhold til at sikre, at alle medarbejdere hele tiden havde den aktuelle viden i forhold til, hvad de skulle gøre, siger skolelederen.

    Jo, skolelederen har i den grad svigtet. Men det har de som underviser også. Der er ingen undskyldning for ikke at reagere, og sørge for at sætte sig i respekt overfor både de voldelige elever og evt. deres forældre.

    Hvad er det efterhånden for en flok jubelidioter af lærestab rundt om, som ikke tør tage ansvar for hvad der sker! smiley


Kommentér på:
Hun må være pløk

Annonce