{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
585 visninger | Oprettet:

Hun må da bestemme selv {{forumTopicSubject}}

Bølgerne går hårdt fordi Julie har valgt som 21 årig at lade sig sterilisere.

Jeg støtter absolut hendes ret til ikke at ville have børn, og hvorfor mener mange det er en forkert beslutning?

statistikken siger da også at 40% fortryder henne i livet men så kan de jo altid importere en somalisk stregkode for egen regning.

Hvorfor mener andre at de absolut skal have børn fordi de er kvinde, det er da ikke et argument der kan bruges til noget, for jeg ser da hellere at det er et ønskebarn og ikke et hovsa barn som måske senere stort set må klare sig selv i opvæksten fordi moderen ikke gider barnet,

Fortalere for ægteskab har ikke kronede dage da skilsmisser eksplodere og flere og flere vælger at være enlige - de holder ikke specielt ikke efter det 6 år, det er som om at det er blevet for nemt og bekvemt, så hellere tage skilsmissen end finde ud af årsagen og i nogle tilfælde få det til at fungere.

Faktisk rager det mig en papskid hvad myndige folk beslutter for det er deres sag og ingen andres men der er jo altid frelste mennesker med knold i nakken og biblen i baglommen og silden i den anden lomme som absolut skal harcelere om en privat beslutning som ikke rager knolden i nakken-.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun må da bestemme selv
  • #1   2. maj 2016 POLYSL Gudskelov er frihed noget vi har i Danmark, en frihed til selv at bestemme og tage beslutninger gode som dårlige smiley

  • #2   2. maj 2016 Fjæsbogen er den værste folkedomstol - ak, ja, American Style smiley

    Det moderne frelste menneske har erstattet Biblen i baglommen med tastaturen, og knolden findes nu i hjernen, ikke i nakken. smiley


  • #3   2. maj 2016 Ja det er naturligvis dybt godnat at andre end personen selv mener at vide bedre.

  • #4   2. maj 2016 Håber ikke det er for skatteydernes regning, ellers er jeg ligeglad.

  • #6   2. maj 2016 Hun skal da selvfølgelig have lov til selv at bestemme, - MEN jeg synes nu, at det er i en ung alder, at tage en sådan beslutning.

    Hvis hun så fortryder om 5-10 år, skal hun ikke komme til det offentlige sygehus, for at få åbnet "posen" igen, på det offentliges (skatteydernes) regning.

    Sygehusvæsenet har rigeligt at gøre, med at hjælpe de mange par, der har fået deres fertilitet ødelagt af mange års brug af p-piller.


  • #7   2. maj 2016 Det er altid den enkeltes ret til selv at bestemme over ens krop og liv der gælder. Det er sikkert et valg hun har tænkt meget over og indset at der er andre ting i livet hun vægter højere end et barn. Hvem kan stille sig til dommer over det.
    Det eneste argument jeg har, er at det er i en meget tidlig alder at hun træffer det valg, og at der kan ske meget i livet der forandre ens indstilling og meninger. Lad os andre bare håbe at hun aldrig kommer til at fortryde det. smiley


  • #8   3. maj 2016 Ja der findes metoder som ikke er så uigenkaldelige, vent 10 år er mit råd.

  • #9   3. maj 2016 Man gør så meget som 21 årig som man fortryder senere i livet. smiley
    Jeg ville vente nogle år og så finde en anden prævention.
    Men ja.. Hun ka' da gøre lige hvad der passer hende smiley


Kommentér på:
Hun må da bestemme selv

Annonce