{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.036 visninger | Oprettet:

Jens H
Jens H
Tilmeldt:
14. dec 2014
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 1

Bartender job {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg er en ung gut på 20 år som er ved at køre lidt træt i byturene hver weekend. Det er begyndt at hænge mig langt ud af halsen, at ligge med tømmermænd hele weekenden og bruge alt for mange penge på det. Jeg har ikke lyst til at droppe byen helt, men har derimod gået og leget lidt med tanken om at finde et job som bartender på en eller anden natklub.

Kunne godt tænke mig at høre om det overhovedet er realistisk uden tidligere erfaring i branchen? Nu ved jeg at det sted jeg kommer meget selv lærer sine bartendere op, men har lidt på fornemmelsen at det ikke er alle steder de gør det. - Er der nogen som har arbejdet som bartender på natklubber i eller omkring københavn? Hvordan kom i ind i faget, og er der meget socialt blandt de ansatte? Det er ligeså stor en faktor, det er egentlig ikke fordi jeg har brug for pengene, men går med en ide om at det kunne være en fed måde at møde nye mennesker på i byen, og samtidig få nogle nye venskaber igennem kollegaer.

Er jeg helt fortabt eller hvordan?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bartender job
  • #1   11. mar 2015 Hej!

    Jeg trængte til at prøve noget nyt, så jeg tog på EBS (European bartending school) i Thailand som tog 4 uger. Den fedeste oplevelse ever! Selvfølgelig koster det lidt, men det har jeg aldrig fortrudt.
    Tog kontakt til "The bank", det nuværende sunday club, og jeg fik en prøvevagt, og herefter ansat. Der er sikkert mange steder hvor man oplærer folk fra bunden af, men virksomheden vil da klart foretrække en med erfaring end en der kommer fra gaden. (Medmindre man er dygtig til at sælge sig selv =)

    Mit umiddelbare bud er er at det er lidt som en "familie" når man er bartender da man jo møder mange ligesindede og alderssvarende.

    Men gå da efter det, find de barer som du har lyst til at arbejde i, tag direkte kontakt til chefen (jeg gjorde via mail) og se hvad der sker. Spring ud i det smiley

    http://www.bartenderskolen.dk/

    Mvh kian


Kommentér på:
Bartender job

Annonce