{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.511 visninger | Oprettet:

Thomas
Thomas
Tilmeldt:
24. mar 2008
Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536

Nyt job: Bartender. Hvad kan jeg gøre? {{forumTopicSubject}}

Så skete det ! Lige flyttet til kbh og har satme allerede fra dag 1 fået job som bartender !!

Jeg skal have første prøve vagt om 14dage og i løbet af den tid vil jeg gerne have den bedste mulige start overhovedet!

Det som jeg er mest nervøs for er:

"Det hele"? At kunne hitte hoved og hale i alle de forskellige drikke, sprut og shots der nu er?

Noget som også går mig meget på er at betjene et kasseapperat? Der er jo fart over feltet sådan en nat. Jeg er god under stress, og det var faktisk også en af grundene til jeg tog dette job.

Men jer som har prøvet at være bartendere:

Har I nogle tips og tricks til en ny? Har som sagt ALDRIG før prøvet det, og har 14dage at få den bedste mulige start på smiley

På forhånd tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt job: Bartender. Hvad kan jeg gøre?
  • #1   9. maj 2011 Læs lidt om de drinks der er populærer, se om du kan lære dem udenad, gå på youtube og se om du kan lære at lege lidt med flasker smiley .. (Super score trick :D) ..

    Men bare start roligt op, så længe det ikke er en fredag eller lørdag aften du skal på job, så går det nok smiley


  • #2   9. maj 2011 altid have et smil på læben selv om folk er nogen røvhuller..

  • #3   9. maj 2011 Altså der er jo de drinks som alle skal kunne nærmest.

    filur/brandbil/ubåd a.k.a jágerbombs osv. De er nemme og huske, du lærer dem hurtigt.

    Så er der det sværeste og vigtigste, at kunne snakke med kunderne også selv om de er skide fulde, og håndtere dem. Igen, det lærer du hen af vejen stille og roligt.

    Kasseapperatet er noget af det mest simple overhovedet, bare rolig!

    Det der med at lege med flasker, øv dig på det hjemme og gør det ikke i baren før du er mere end 120% sikker på det, det kan være ret svært, selvom det virker let, for nogen.

    Bare mød op, du skal nok få den træning der er nødvendig.
    En god ting er dog at vide hvor meget du skal drikke selv før det påvirker dit arbejde, at kunne tage et shot med tøserne giver mange kunder = win og drikkepenge, men drikker du for meget fucker du op og så ender man på gaden igen hurtigt.

    Det jeg egentlig synes er det bedste ved sådan et job er når du lærer at håndtere de forskellige typer af fulde folk og legesyge tøsebørn, så kan du gøre det til en leg at få så mange af dem til at ville købe af dig, for enten at snakke med dig mens du mixer eller mens du laver lidt gøjl. Det kan såmænd også bare være for dine jokes de kommer, men hovedsagen er at du altid er klar ved dem der er klar til at bestille, frem for dem der bare vil snakke smiley

    You go man!


  • #4   9. maj 2011 Nå ja, og ALDRIG tag tingene personligt, folk er fulde og folk er dumme, men du er på job, så hold dig cool.

  • #6   9. maj 2011 Nogle kommer, nogen går.
    Jeg arbejdede ved siden af i 2½ år, og var selv i aktion i 3½ år, og er nu kommet lidt væk fra det.
    Få set om det er noget for dig smiley Ikke alle gider lege med flasker, kundeplejen er det vigtigste, men at du kan finde ud af at lave det rigtige produkt er også vigtigt smiley
    Vær ikke bange for at spørge hvis du er i tvivl.


  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #7   10. maj 2011 Tak for jeres svar smiley jeg har absolut ingen forstand på shots og at blande op. Aner. Jo ikke engang hvad en filur, jægerbombs eller brandbil er smiley jeg har altid kun drukket Cult, tequilla og whiskey hmmm. Mit és er vel at jeg er god til at snakke med mennnesker, om de er fulde eller ej smiley og smiler "altid" er generelt en glad person. er sgu godt nok bar nervøs men glæder mig for vildt smiley ellers andre tips og trick ? Og det var let nok at betjene det kasseapperat siger i? Tak for svarene

  • #9   10. maj 2011 Brandbil er som sådan bare en gang rød sodavand og 2cl jágermeister
    og jágerbomb/ubåd er bare en smule burnshot i et glas og et shotglas med jágermeister ved siden af, så stikker kunden shotglasset i det store glas med energidrik og tæller til tre, slipper og bunder. den der tømmer først har vundet, den der taber skal give en ny omgang smiley


  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #10   10. maj 2011 Tak for jeres svar smiley Skal nok prøve at bevar overblikket når jeg har min første vagt. Hvor er jeg dog bare spændt, men samtidig nervøs som bare helvede heh..



  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #12   10. maj 2011 Dennis D: Så hvis du var helt grøn ved dette fag / branche, ville du så bare vente til din første prøve vagt? Ville gerne bruge tiden på at kunne få den bedste start. Er dog allerede godt tilfreds med jeres svar såeh.. Men at kunne øve mig lidt.. heh

Kommentér på:
Nyt job: Bartender. Hvad kan jeg gøre?

Annonce