{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bartenderjob på stripperklub
  • #1   5. jul 2011 Det er da et bartenderjob ligesom mange andre.

  • #2   5. jul 2011 Bare som andre bartenderjob. Bare med god udsigt.

  • #3   5. jul 2011 har fået tilbudt det her bartenderjob på club red light i aalborg.. etv sted jeg altid selv kommer hvis jeg er i byen for at se strip self.. Men er lige blevet ringet op og spurgt om jeg kunne tænke mig jobbet.. Skal til samtale i morgen. Jeg vil være den eneste kvindelige bartender er. Kunne forestille mig at jeg nok kom til at betjene i bikini top.. Noget galt i det, som mor?

  • #4   5. jul 2011 men tænker bare om det er ok for en mor at gøre det.. også selvom man gør det i andre bartenderjob?

  • #5   5. jul 2011 SHN hvad mener du?

  • #6   5. jul 2011 tænker bare på at skulle være et godt forbillede

  • #7   5. jul 2011 Hvorfor spørger du ikke din mor i stedet for os?

  • #8   5. jul 2011 Hvis man kigger på billederne i din profil, er det da ikke noget du har et problem med.

  • #9   5. jul 2011 Bo, jo det kan man vel godt.. skriver også bare for at høre jeres meninger...

    SHN, fordi det skal min mor da ikke blande sig i, jeg er en voksen kvinde.. at jeg vælger at høre andre til råds er jo noget andet.. ved da hvad hendes svar vil være.. hun er jo ikke ligefrem ung mere, og lever stadig i en anden tid..

    Gryden, det er modelbilleder, ikke helt det samme.. og har da heller ikke noget i mod at stå i en lille top, gør jeg da også hvis jeg er på stranden. så siger ikke jeg har noget i mod det, spørger bare efter jeres meninger


  • #10   5. jul 2011 tænkte bare på hvordan andre så på det smiley

  • #11   5. jul 2011 Det handler vel i bund og grund om at kunne skille arbejde og fritid af. Du kan jo stadig være en super god mor selvom du svinger alkohol over disken til en flok stive svin haha.. Jeg ville ikk have betænkeligheder ved det. Det er jo et job som så meget andet så kan ikk se hvad det skulle give af problemer. men det er jo ikke alle der har den holdning og gud ske tak for det smiley Så længe du er der for dit barn i din fritid er der sku ingen problemer... Så go for it girl!!

  • Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 2 Emner: 8 Svar: 473
    #12   5. jul 2011 det afhænger mest af alt på hvordan du selv har det med det samt om du føler at det er okay overfor dit barn. Hvordan har du det med hvis du til et arrangement i institutionen eller skolen skal forklare forældregruppen hvad du laver som job? eller du møder én til klassearrangementet som har set dig på arb?

    Personligt ville det ikke røre mig overhovedet men hvordan du selv inderst inde har det med situationer som dette er afgørende. Hvis situatioenr som disse kan gi dig betænkeligheder vil dit barn mærke at det ikke virker rigtigt på dig (den slags kan børn desværre fornemme) og de reagerer sjældent særligt logisk på det..... hvis de fornememr at det er tys eller mærkeligt eller at de andre børn (som måske ikke forstår det eller finder det sært) vil drille med det, kan I så håndtere dette?

    svaret findes kun hos dig selv og i forholdet til dit barn...
    /A


  • Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 2 Emner: 8 Svar: 473
    #13   5. jul 2011 martin>> meget enig med dig. Det er noget lettere for de fleste voksne (nogle evner det dog ikke) men børn er ikke så gode til den slags.....

  • #14   5. jul 2011 tak anders smiley heldigvis ville jeg kunne fortælle om uddannelsen jeg er ved at ta til SOSU, da bartenderjobbet ikke er fuldtid smiley
    men kan godt forstå hvad du mener smiley tak smiley


  • #15   5. jul 2011 og tak til dig også martin smiley

  • #16   5. jul 2011 Der er desværre mange mødre som har et lidt mere anspændt forhold til sådan et job og nogen sf den gamle skole vil nok mene at du betaler prisen ved at udstille dig selv som en dulle og det vil smitte af på din datter. Og nogen kan være meget slemme til mobning... både børn men så sandelig også voksne. Så som anders siger så kan der foregå meget sladder blandt andre voksne i dit barns institution. men ville nu nok bare tage fat i dem og give dem en forklaring på hvad og hvorfor du har det jpob du nu har og da det vel kun er for at kunne forsørge dit barn og dig bedre mens du læser samtidig er der måske nogen som vil få øjnene op og se at det selvfølgelig kun er et job

  • #18   5. jul 2011 det er jo ''bare'' et arbejde (:

Kommentér på:
Bartenderjob på stripperklub

Annonce