{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dyrepasser
  • #1   18. nov 2010 been there done thats didnt get an internship :S

Håber du får dig en læreplads..

Men nej jeg regner først med og starte til næste år efter nytår og det bliver som veterinær sygeplejeske

• #2   18. nov 2010 Jeg går der nu smiley

• #3   18. nov 2010 okay. hvordan er det så at gå derude.?

• #4   18. nov 2010 Jeg er rigtig rigtig glad for det smiley Jeg synes det er spændende. Læreplads eller ej, så lærer man noget på grundforløbet smiley

• #5   18. nov 2010 okay. glæder mig også helt sindsygt til at starte op smiley

• #6   18. nov 2010 Det kan jeg godt forstå smiley Men vi ses jo nok efter jul så smiley

• #7   18. nov 2010 Dyrepasseruddannelsen er røøøøøv sygt.

Og ja, held og lykke med at finde en læreplads smiley

• #8   18. nov 2010 Ej ikke hvis man brænder for det smiley

• #10   19. nov 2010 jeg er udlært dyrepasser.. gik på vranderup..fandt aldrig en læreplads og klarede mig med skolepraktik og praktik ude i zoo´s.

men man skal virkelig ville det..og det bliver først rigtig lærerigt efter grundforløbet..når du begynder i praktikken og kommer på hovedforløbene, så sker der noget..
    4 hovedforløb (det sidste) er rigtig strengt..konstant opgave, læses meget og nogle fik stress..

men igen folk der mener udd er nem eller plat osv, er fordi de ik aner en hat om det og ikke har sat sig ordenlig ind i det.. derfor jeg siger man virkelig skal ville det, for det er meget rengøring og alt mulig andet røvsygt, som popsmarte fyre og tøser i deres fine stilletter ik altid forstår.. smiley

De ser sgu meget sjove ud når man ber dem muge ud i deres pæne tøj, fodi de ik har sat sig ind i hvad udd egentlig går ud på smiley

• #11   19. nov 2010 Nej, men jeg håber de er blevet bedre end da jeg gik det i 2003/04

Det eneste jeg har kunen bruge derfra er traktor kørekortet

• #12   19. nov 2010 det bar´mig *
    Ja netop.. Vi skulle vaccinere og øre mærke nogle halvstore grise smiley det endte med brydning med grisene smiley faktisk ret sjovt smiley

jeg jo der er RIGTIG mange der bare tror det er klappe en ko og strigle en krikke...

• #13   19. nov 2010 jeg vil da give ret i at grundforløbet godt kan virke som spild af tid.. og nogle af lærene ik altid virker super intelligente..
    desværre er der også utrolig mange useriøse på grundforløbet der generer, med deres pladder, men de smutter jo så ud når forløbet er slut og man starter rigtigt med udd. så falder de fleste userøse fra.

noget af arbejdet er kedeligt, og man blir, våd, kold beskidt, osv, jahh hvad havde du regnet med?

• #14   19. nov 2010 Mangle falder også fra når man skal desikere smiley hviklet jeg personligt sys er SKIDE spænende..
    Men jeg har så valgt og satse på erhvervs erfaring og så blive vetsyg. istedet da det nok var det der tiltalte mig mest MEN ja bare der er der meget rengøring men det høre med til og have dyr smiley

• #15   19. nov 2010 det bar´mig * - Jeg har ikke skrevet noget om at blive våg kold og beskidt :S Det hører jo med til jobbet..

***...Ilder Mor...*** - Enig smiley mig og en veinde fik lov til at skærer i en tyrekalv isteder for i en rotte smiley

• #16   19. nov 2010 vi fik både rotte OG gris smiley det var satme spænende...

• #17   19. nov 2010 Hehe ja det unne jeg forestille mig smiley

• #18   19. nov 2010 jeg har boet på en gård hele min barndom så det gøre mig ikke noget at blive beskidt og møg ud. bare jeg gør det for dyrernes skyld så er jeg ligeglad. dyr er mit liv. så glæder mig rigtig meget til at komme igang smiley

• #19   19. nov 2010 nemlig jeg har endda været så heldig at i samarbejde med kommunen kommet i praktik hos dyrenes beskyttelse smiley det er spænende og der laver jeg meget som en vetsyg ville lave ;D

• #20   19. nov 2010 Jeg har også været i praktik hos dyrenes beskyttelse, i en (desværre nu nedrevet) internat.. smiley Det var dog i forbindelse med produktionsskole smiley

• #21   20. nov 2010 nej nej det ved jeg godt du ik har skrevet, det var bare for at fortælle at det skal man regne med at man kan blive smiley
    ikke noget negativt eller angreb eller noget i den dur.. bare lidt info eller hvad man kan sige..
    det er bare mange der ik lige husker på at det hører med smiley

TS det lyder godt, sådan har jeg det også, jeg er super glad for jeg tog min drømmeuddannelse på trods af jobmulighederne. men jeg har den og en dag er jeg måske heldig at få drømmejobbet smiley

• #23   20. nov 2010 er glad for at høre der stadig er nogle der tænker på dyrne i de her mørke tider smiley håber for jer at i finder en lærerplads.

Kommentér på:
dyrepasser

Annonce