{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dyrepasser ..
  • #1   4. nov 2009 altså ? kan jeg eller ikke? smiley blev helt forvirret

• #2   4. nov 2009 jeg kan hvad jeg vil smiley eller sådan tænker jeg smiley
    så i århus kan jeg også godt ?

• #3   4. nov 2009 ja du kan godt tage grundforløbet der, men resten af uddannelsen foregår i Kolding.. Er lige blevet udlært dyrepasser..i kolding

• #4   4. nov 2009 er det fedt ? smiley
    At være dyrepasser ?

• #5   4. nov 2009 ja men det er hårdt arbejde, og HUSK det er ikke kæledyr, du kommer til at haveminimum tæt kontakt med zoo dyr, medmindre de skal trænes..

det meste betår i vedligeholdelse og rengøring..og ikke at klappe og kæle med alle de søde dyr og stikke fingre ind til dem..Mange tror de kan komme tæt på og røre alle dyr, men det gør man altså ikk.. bare så du ved det smiley

og regn med overarbejde hehe

• #6   4. nov 2009 og det er ikke lønnen man går efter, for den er altså ikke vildt god i forhold til andre jobs..hårdt arbejde, men ik den vilde løn.. og meget få muligheder for jobs og læreplads... jeg går nu arbejdsløs, og samme med mine klassekammerater..nogle har været heldige, men kangt fra de fleste og arbejder nu med helt andet eller er arbejdsløs...

• #7   4. nov 2009 jeg ville først finde en læreplads og så begynde på uddannelsen for det er virkelig røv og tage grundforløbet og så stå ej ups nu har jeg sq ik nogen læreplads...

• #8   4. nov 2009 de begynder at åbne op for skolepraktikken igen.. og bliver sendt ud i praktik til forskellige zoo´s hvis man ik lige får en læreplads

• #9   4. nov 2009 Jeg har en veninde som også vil være dyrepasser.
    Hun er netop nu nede i Afrika i 10 uger - betalt af hende selv naturligvis- for at få noget erfaring som skal skille hende fra andre ansøgere.
    Hvide løveunger, zebraer, elefanter og krokodiller, plus hun hygger sig "voldsomt" med aberne. Voldsomt som i, hun blev angrebet af en hel flok sidste uge.

Gør noget som skiller dig ud fra andre ansøgere - det kan ku hjælpe

Kommentér på:
dyrepasser ..

Annonce