{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
675 visninger | Oprettet:

Hvad er sket med min computer? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Jeg er lige kommet hjem fra ferie i går aftes.
Inden ferien tog jeg stikket ud til stikdåsen der indeholder alle mine mange kabler til min ellers så velfungerende stationære computer.

I dag prøver jeg så at tænde den, men intet sker?
Alt andet får strøm, skærm, mus osv. og jeg har tjekket samtlige ledninger.

Den virkede selvsamme dag jeg reste og ingen har været i huset.

Nogle evt bud på hvad der kan være sket?
Kan sikringen være gået, i det den mistede sin spænding da jeg tog stikket ud til stikdåsen? hvis dette er tilfældet hvad gør jeg så?

På forhånd tak ! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er sket med min computer?
  • #1   27. okt 2008 rejste*

• #2   27. okt 2008 altså sikringen i computeren*`?

• #3   27. okt 2008 hehee lyder ligesom strømforsyningen er gået :o(

nogle pcér kan ikke tåle at man tager strømmen og det normalt strømforsygningen der ryger..

• #4   27. okt 2008 ny stik dåse. eller anden kontakt :9

• #5   27. okt 2008 Mr ezon - det har jeg prøvet men det virkede desværre ikke smiley

Ronny-
    Ja det kan godt være.
    Kan godt være jeg spørger dumt, men så må strømforsyningen så sidde inde i computeren ? for jeg smækker jo bare et stik i røven på computeren og et i stikdåsen.

michael - stikdåsen fejler intet da den kan give strøm til alt andet og også fra det stik computeren normalt er koblet. :S

• #6   27. okt 2008 har du prøvet at bytte om på stikkende i stik dåsen

• #7   27. okt 2008 Lund ja det den du sætter stikket ind i..

ja jeg har prøvet 2 der røg under en strømafbrydelse :o( så måtte ud og købe nye

og ja nogle kan ikke tåle at du tager strømmen fra så kan de ryge...

så du skal åbne pc.en og prøve se om der noget lys på dit bundkort eller hvis du har en der virker prøve at skifte den ud og se om det hjælper

• #8   27. okt 2008 jensen - ja men hjalp ikke smiley

ronny - hvordan vidste du at det var strømforsyningen? det var måske bare et gæt?

hvad mener du med lys på mit bundkort? smiley

• #9   27. okt 2008 Markie

skal dog sige den kan godt lys og der kan være strøm, men muligt kun strøm til at få den diode til at lyse ..

det gjorde min ene pc dengang

• #10   27. okt 2008 Det lyder meget mærkeligt .. Som regel hvis en strømforsyning bliver kortsluttet eller strømmen forsvinder pludseligt, plejer den at kunne tænde lidt efter igen.

• #11   28. okt 2008 Lasse P

ikke altid...

her for langtid siden da vi havde den store strømafbrydelse!!!
    da strømmen kom tilbage så røg 2 af min pcérs strømforsygning+bundkort på den ene (gammelt bundkort men virkede) der var lys i den lille diode i den anden men ikke nok power til at kunne starte den op.. så jeg måtte ud og købe 2 strømforsyninger samt 1 nyt bundkort ja så skulle der jo også nye ram/grafikkort......... ja cpu sååå det var sådan set ny pc istedet.......

• #12   28. okt 2008 Tror bare du har været lidt uheldig så. For det er aldrig sket for mig.

• #13   28. okt 2008 Lasse ja sikkert men det var nu heller ikke det nyere der var i den pc så kan være at igamle dage kunne de ikke klare det smiley ej tror jeg var uheldig den dag... det var et gigabit bundkort med en AMD Thunder 1700+ smiley

det var dengang....

• #14   3. nov 2008 tak nu kan den tænde igen (: !

Kommentér på:
Hvad er sket med min computer?

Annonce