{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  xp vs. vista
  • #3   22. aug 2008 XP lige meget hvad. omså du har den bedste pc der kan trække det.

• #4   22. aug 2008 har vista, og sys fandme det kører godt, har ultimate 64bit og sys det fungere perfekt, mange ting er nemmere i vista end XP, og der er taget højde for de ting man manglede i xp smiley

• #5   22. aug 2008 der er ikke mange fejl i vista.. vista er helt fint hvis man kan lide at være i wonderland sammen med alice..

Vista kommer hele tiden op og generer dig indtil du tager bruger styring fra og selvom du tager det fra synes jeg aldrig helt man får lov til at være i fred..

jeg er fan af xp , men ikke modstander af vista..

prøv evt. at tjekke på youtube og se Mojave Experiment , med Windows Mojave

• #6   22. aug 2008 Køb nu bare Vista, folk der siger det er noget lort er folk som måske prøvede det da det lige vare kommet ud, nu er der kommet en masse opdateringer der udbedre alle de fejl der har været med det, jeg har aldrig problemer med mit.

• #7   22. aug 2008 der er os SP1, og hvis mange af jer ikke har prøvet det fornylig, så har i ikke prøvet med SP1.

• #8   22. aug 2008 Vista. Xp er forældet og nej xp er ik bedre der lige så mange fejl i . men dem har folk bare lært og leve med, ergo der gør man også i vista hvis man støder på nogle. jeg har ikke stødt på nogle betydningsfulde fejl i vista som da jeg havde xp.

• Danni
    Danni Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 414
    #9   22. aug 2008 vista ultimate 64 bit

• #10   22. aug 2008 Sys det er træls med alle de pop ups, om man er sikker på om mand nu oss vil gøre det man har gang i...

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #11   22. aug 2008 OSX eller Linux...

• #12   22. aug 2008 Hans K - du skal jo bare trykke den altid ska tillade fremover. smiley

• #13   22. aug 2008 Jeg har kørt begge dele, og er gået over til Vista.
    Vista har haft en del problemer i starten, men de fejl er ved at være rettet godt op, og for at være helt ærlig har jeg mindre problemer med vista end hvad jeg har med XP

Men man skal være klar over at jeg kun vil anbefale gamere at smide vista ind da det har dx10

Til alle bærbare osv ville jeg køre XP da vista kræver for meget for bærbarene, og er direkte spild af resurser på bærbaren..

Men dem der har hardware til det, kør Vista, som sagt har jeg mindre fejl og problemer end hvad jeg har i XP.

• #14   22. aug 2008 Glemte at skrive det med de provokerende popup spørgsål som vista kommer med, er bare et spørgsmål at brugeren kan finde ud af at slå det fra.. Så ser man det aldrig igen..
    Det har jeg gjort..

• Jannik M
    Jannik M Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #15   22. aug 2008 Helt klart et spørgsmål om hvor hurtig din PC er. Vista er klart det fedeste at kigge på, men har du ikke en "over middel" opsætning af dit hardware, skal du vælge XP..

• #16   22. aug 2008 jamen min bærbar har 4gb ram og 2,2 ghz core2duo kan den ikke godt kære vista hvis det er?

• #18   22. aug 2008 Hvis pc'en kan trække vista så klart vista.
    SP1 har været fremme noget tid nu og alle børne sygdomme er stortset fjernet og det kører meget stabilt nu.
    Det skal så også lige siges at xp faktisk havde flere fejl i starten ind vista havde og vista er noget mere sikkert ind xp.

• #19   22. aug 2008 min pc er "født" med vista... jeg blev træt af det og fik så xp i stedet... det var dumt, nu er der nogle funktioner og knapper der ikke virker sammen med xp...

Kommentér på:
xp vs. vista

Annonce