{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Styresystems valg XP vs. Vista
  • #1   20. mar 2009 Det kommer jo an på hvordan computeren ellers ser ud.

Rent personligt er jeg til vista da det køre godt med lidt hjælp har kørt med det siden det kom ud og har ikke oplevet nogle problemer med det på nogen måde.

SP2 er også ude til den dog ikke helt færdig endnu men ydelsen bliver forbedret en smule

• #2   20. mar 2009 Jeg står også og hælder mest til vista.

Intel DualCore E5300 2x2,60GHz (FSB1066MHz)
    Gigabyte P43-DS3L motherboard (Intel P43 chipsæt)
    Temperaturstyret Silent køler
    Kingston HyperX 8GB DDRII-1066 PC8500 DualChannel RAM
    Samsung 750GB harddisk S-ATAII 3Gb/s Fluid (32MB cache)
    Nvidia GeForce GTX260 896MB Dedikeret PCI-E Grafikkort
    Aplus Miditower Deluxe LowNoise (Ekstra køling)
    650W ATX 17dB strømforsyning Super Silent
    8 kanals audio codec RealTek (SoundBlaster komp.)
    Sony 20x Sata DVD-brænder +/- Dual layer
    100/1000 Mb/s Realtek GIGABIT, Supports ACPI Power Management

• #3   20. mar 2009 Med den computer kan du roligt køre vista.
    Men hælder selv mest til xp, da jeg bedre kan lide det styresystem.

• Mr. B
    Mr. B Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 483
    #4   20. mar 2009 xp -> kræver mindre og kan trække alt.

• #5   20. mar 2009 Jeg ville også vælge xp.
    Det er meget mere simpelt, og det virker bare!

• #6   20. mar 2009 Fakta er bare at Xp er døendene supporten holder meget snart op også går det kun ned af bakke fremover sådan og det og der er flere personer som skal overveje et skift.

Men nu er Windows 7 jo lige på trapperne og med den fart microsoft har på så går der nok ikke længe inde vi ser dne fulde version i handlen her hjemme.

Du skal i øvrigt have 64 bit os for at kunne læse de 8 gb ram i din maskine.
    Det begrænser dig til en vista 64 bit version som køre kanon godt.

XP Pro 64 er noget af det værste styresystem der nogensinde er lavet magen til et driver helvede skal man dog lede længe efter

• #7   20. mar 2009 Vista Home Premium 64 bit. Det er tilstrækkeligt til de fleste.

• #8   20. mar 2009 med 8gb ram, vista 64bit homepremium, dog kører jeg selv ultimate 64bit.. Men jeg har testet det nye Windows7 det er overraskende glæder mig rigtig meget til det kommer i butikkerne

• #9   21. mar 2009 Fakta er bare at Xp er døendene supporten holder meget snart op også går det kun ned af bakke fremover sådan og det og der er flere personer som skal overveje et skift.

Ja hver fugl synger med sit næb, sjovt folk skal udtale sig om noget de ihvertfald ikke har en kinamands forstand på.

XP er absolut ikke døende, men det er Vista derimod når Win 7 bliver mere udbredt. Vista er versionen vi godt kunne have undværet og en global fiasko for Microsoft. Der er solgt realativt få Vista licencer hvis man ser bort set fra de licencer der er udbredt via hardware producenterne og halvvejs tvunget folk til ikke at kunne vælge styre system. Udbredelsen af Vista i firmaer og erhvervslivet er ligeledes meget begrænset.

Så nej XP er ikke døende ! Har selv Vista på en bærbar pc og bevars det er festligt med bling bling og kramfitter crome og kører ok, men til en lang række applikationer samt spil er XP at foretrække til enhver tid.

Så det er mere smag og behag man skal overveje

• #10   21. mar 2009 Fakta er at XP er ved at udgå det er noget man må indse supporten holder op på et tidspunkt og det bliver her i år.

Sidste nyhed jeg læste var microsoft der udtalte at det blev engang her til sommer.

• #11   21. mar 2009 Vrøvl læs eksvis. her http://www.business.dk/article/20080701/techmobil/80701069/

• #12   21. mar 2009 Og det da satme sjovt at du ligger din vægt på en halvt år gammel artikel.

http://www.vikingreviews.dk/nyheder/91-windows-xp-far-et-par-ekstra-maneder

og der kom en nyhed en måned efter ca hvor tidsperioden blev forlænget til sommer.

Vi kan ikke komme uden om at Xp er et godt styresystem bruger det selv bare i en micro version til 2d bench. Men hastigheden på selv de maskiner man køber i butikkerne idag er kommet op på et niveau hvor vista sagtens kan køre på maskinerne uden problemer.

Som jeg også skrev i den nyhed så vil xp kun fortsætte fordi at Windows 7 ikke er kommet ud endnu i fuld version og det næste styresystem til de små netbooks bliver Windows 7.
    Og når det så sker så begynder antalet af solgte Xp version af falde og så dør det lige så langsomt.

• #13   21. mar 2009 Til det setup du har skrevet, så klart Vista 64 bit..

Hvorfor?
    RAM og DX10

• #14   21. mar 2009 Se så er det jo hvem man har tillid til fordi en artikel er nyerere behøver den ikke være retvisende. Dropper den her tråd

vikingreviews.dk jow jow dygtig journalistik

• #15   21. mar 2009 Du må tage som du vil.

Nyheden jeg har lagt ind der kommer fra microsoft selv så mon ikke de har styr på det;)

At du så ikke vil se længere ud ind din næsetip er så en anden snak.

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #16   23. mar 2009 OSX. Fordi det fungerer problemfrit.

• #17   23. mar 2009 Tosse 2 lad nu være med at anbefale sådan noget, når han sandsynligvis skal bruge den til at spille på..

Kommentér på:
Styresystems valg XP vs. Vista

Annonce