{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Windows Xp vs. 4Gb rAm?
  • #1   19. jan 2008 xp kan godt finde ud af du har 4GB ram men den kan ikke vise det :S min sagde 2.78GB ram og det samme i vista mener faktisk at det er i 64bit versionen af XP og vista hvor du kan se alle de 4 GB

Men du behøvedes ikke at have så mange ram medmindre at du bruger maskinen til seriøst 3D arbejde eller hardcore videoredigerer smiley

jeg gik fra 4Gb til 2Gb og må sige at jeg kører hurtigere med 2Gb end med 4Gb

• #2   19. jan 2008 xp kan kun læse op til 3gb..

• #3   19. jan 2008 En xp 32 bit kan læse op til 4 gb ram. Der skal du lægge ram på gfx og system sammen. Man kan være heldig og få en 32 bit til at læse ca 3,5 gb system ram. Man skal have en 64 bit pakke for at læse 4gb og der over. Det har ikke noget og gøre med om det er vista eller xp. Det handler kun om det er en 32 eller 64 bit pakke

• #4   19. jan 2008 Har oz 4 GB....men den læser kun 3.2.....Køre oz 32 bit

• micki m
    micki m Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 166
    #5   19. jan 2008 Rent faktisk kan 32 bit systemer godt tage flere end 4giga
    Det fungere sådan at 32bit systemer kun kan allokere 2gig pr applikation så hvis man gerne vil have en masse kørende men hver applikation ikke overstiger 2 GB så kan man sagtens køre 32bit med f.eks 8 Giga

Kommentér på:
Windows Xp vs. 4Gb rAm?

Annonce