{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "iPhone vs htc"
HTC Magic VS Iphone
Sig jeres meninger om disse to
Skrevet af: * bøhmanden * - 22. okt 2009
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  iPhone vs htc diamond
  • Shadow !
    Shadow ! Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 1.104
    #1   16. jul 2008 Iphone = Opreklameret pis! smiley

• #2   16. jul 2008 Ingen smiley

• #4   16. jul 2008 Iphone er Opreklameret............

• #5   16. jul 2008 Iphonen ER bedst....... men den er selvf osse den mest moderne.. jeg lider htc for dens udseende haha.. men den er langsommere og sådan end iphone...

• #6   16. jul 2008 Har prøvet den gamle iPhone, og blev ikke specielt imponeret over den der smarte touch screen, men det er da meget fedt at lege med, i et par timer. Derefter var det mere "nåh, var det dét???"

Den bedste mobil jeg par prøvet indtil videre, er en Nokia E51. Derfor jeg købte sådan en, og ikke har planer om at udskifte den med en bling-bling-mobil.

• #7   16. jul 2008 "men den er langsommere og sådan"...
    Og sådan hvafornoet? smiley

• Black Ice  S
    Black Ice S Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 171
    #8   16. jul 2008 iphone er bedre, men den er meget dyre, så det vil være bedst hvis du købt en htc.

• #9   16. jul 2008 BadBoy !

Og kun på 4 gb

• #10   16. jul 2008 Cashis S: På hvilke områder er den iPhone så bedre? Den kan jo ikke noget specielt (som i anvendeligt)

• #11   16. jul 2008 Kurt-Margrethe: Og kun på 4gb? Hvor kom den lige fra?

• #12   16. jul 2008 Jamen... bar iphone er bedre end den, når den er et halvt sekund hurtigere og har meget mere plads på.............

• #14   16. jul 2008 En Iphone har ikke windows mobile og skal til forhandleren bare for at skifte batteri.

• Shadow !
    Shadow ! Tilmeldt:
    jun 2008

#15   16. jul 2008 Hva kan Iphone som er så specielt og så meget mere værd end f.eks Diamond? En af mine kammerater havde den gamle iphone, men den holdt op med virke, efter KUN en måned, og en anden har købt den nye 3g, og han siger den allerede er blevet langsom i menuerne.. Lidt for dårligt må man sige, hvis den efter så få dage allerde er ved at stå af!

Men vil sku meget gerne vide hvad Iphonen kan der gør den så meget mere værd?

• Black Ice  S
    Black Ice S Tilmeldt:
    okt 2007

#16   16. jul 2008 alle mobil skal skifte batterier.

• Black Ice  S
    Black Ice S Tilmeldt:
    okt 2007

#17   16. jul 2008 til PubiMan !
    designit er det som gøre iphone så speciel.

• #18   16. jul 2008 Bare iPhone er bedre end den? Jamen det er den jo ikke, min lille pus smiley
    Den kan jo intet anvendeligt. Måske som mp-3 afspiller, kunne den gå an, hvis man kombinerede den med den "hjulet" fra den almindelige iPod

• #19   16. jul 2008 Cashis S: Præcis. Endelig en der forstår noget!

• #20   16. jul 2008 Cashis S- Læs hvad jeg skriver. Og er designet på en diamond ikke også unik?

• Shadow !
    Shadow ! Tilmeldt:
    jun 2008

#21   16. jul 2008 Cashis S Ja så synes jeg da Diamond ser bedre ud! Bagsiden af den kan måske diskuteres, den måtte for min skyld godt bare være helt normal, uden det ligner der er kanter, iphonen ser da også godt ud, men jeg synes nu Diamonden ser bedst ud!

• #22   16. jul 2008 Modetøser er hvad i alle sammen er smiley

• Shadow !
    Shadow ! Tilmeldt:
    jun 2008

#23   16. jul 2008 BadBoy ! Hva pokker skal det betyde? smiley

• #24   16. jul 2008 Fatigrøv er hvad du er badboy smiley

• #25   16. jul 2008 PubiMan: Det betyder at alle dem der mener, at iPhone er over-tjotal sej, eller noget i den stil, er en flok modetøzZzer, der ikke kan se igennem alt det make-up, den bærer.

Anders J: Tjaa, det er vel relativt. Kan dog sige, at jeg lever et godt liv; har alt hvad jeg ønsker mig, og kan få de fleste af mine drømme opfyldt, og mangler intet i hverdagen.
    Men en Ferrarie må jeg dog kigge langt efter. Helt præcist ud over DK's grænser.

• #26   16. jul 2008 *Ferrari

• #27   16. jul 2008 Er dog ikke typen der lader mig inspirere af bling-bling-smarte genstande. Derfor har jeg ikke den nye Iphone smiley Har dog haft en iPod Touch, som efter en uge havnede i skuffen, hehe.

• #28   16. jul 2008 Lad os kort få på plads..

Iphone er bedre end HTC touch diamond
    HTC touch diamond har flere funktionaliteter end iphone..

Når vi har det på plads er det på sin ret at sige htc HAR bedre kamera, htc er mindre, htc har bedre batteritid, har flere pixels på skærmen osv.. så det kommer vi aldrig udenom og ligeledes kan den bruges som mobil brebåndsmodem...

Det iphonen 100% vinder på er at de funktioner den tilbyder er så gennemførte. GUI'et findes ikke bedre på nogen anden telefon i hele verden, og er klasser foran konkurenterne. Ligeledes leveres den med denne suplime skærm som har så stor billed rate at alt er en fornøjelse på den. Ligeledes har den bedre mulighed og nemmere tilgang til 3. parts prg end diamond hvilket den vinder stort på. begge har google maps med gps osv, men igen så er det jo ikke videre brugbart HELLER.

Iphonen vinder også stort på området web-browsing. Apple er simpelthen uden for katagori.. det er bare genialt og kan ikke beskrives. Dog har diamond en ganske fornuftig browser som saktens kan bruges til mobil sider osv.

Til slut vil jeg sige at man self betaler overpris for Æblet, men den er mere værd end htc'en så det er vel meget fair? Trods min konklusion her står klar "Køb iphone helt klart" så skal du ikke købe den.. ihvertfald ikke i danmark.. fordi det telia abb. som den har fået er helt ude i hampen, og du har som gennemsnits forbruger ikke brug for de advancerede business funktionaliteter.. så trods iphone er bedre, letter at gå til og den fedeste mobil efter min mening skal du (hvis du skal købe mobil i disse dage) købe en HTC touch diamond.. det er en sindsyg lækker mobil og du vil ikke fortryde det...

Og hvad er det for noget crap at sige det er en dame mobil? Den er gjordt mere design og feminin, men den er langt fra en kvinde mobil..

Håber du fik lidt afklaring smiley

• #29   16. jul 2008 Peter P:
    Om en Iphone er bedre end HTC's mobil, afhænger jo af, hvad man vægter mest. Personligt hælder jeg dog også mest til iPhone, pga HTC's elendige brugerflade. Men så i sidste ende ville jeg ikke tage nogle af dem smiley

Og i øvrigt er der heller ikke nogen der har sagt, at det er en dame mobil?

• #30   16. jul 2008 "
    Skrevet: 16-07-2008 20:08:00

Til at spille smart, Iphone.. Diamond er lavet til kvinder.. Så no go
    "

Så har jeg misforstået denne kommentar badboy smiley

• #31   17. jul 2008 Peter P: Ahhh. Havde overset den kommentar smiley
    Men hvis man nu antager at hvinder kun går efter design, og ikke efter anvendelig funktionalitet, så kan jeg godt give den kommentar medhold smiley

• #32   17. jul 2008 jeg køber sku bare den bække

• #33   17. jul 2008 Måske skulle du følge lidt mere med i danskundervisningen, før du tømmer din sparegris. Manglende evner kan være grunden til, at du senere hen får brug for de penge, du brugte på at købe begge telefoner.

• #34   17. jul 2008 Ja du hat nok rat men vi løre ikk ok mobiller I dansk

• #35   17. jul 2008 Nej, det har jeg sku regnet ud. I det hele taget ser det ikke ud til, at i lærer noget bemærkelsesværdigti de timer smiley

• #36   17. jul 2008 Hvad er de 14-årige knejte nu begyndt at indtage af diverse stoffer, siden de ikke er i stand til at placere hænderne nogen lunde korrekt på tastaturet?!?

• #37   17. jul 2008 Er på min ipod så det er lidt svært

• #38   17. jul 2008 Nej den er designet på den måde som den nu er for at få FLERE kvinder med på vognen.. mange mænd sætter altså også pris på ordenligt design!

• Jeff L
    Jeff L Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Svar: 1
    #39   14. okt 2008 iphone er bedst , jeg har selv to og min ven peter p har også en og vi er enige om den er bedst .. min far har en diamond og jeg sys det er en dårlig telefon.. og kan ik lide WM i forvejen , det kan godt have noget med det at gøre..

jeg er også vild med app store på iphone det er jo pisse fedt, og det er sådan noget som gør iphone fedt..

og igen Diamond er lavet til kvinder.. Så no go

Kommentér på:
iPhone vs htc diamond

Annonce