{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HTC VS Iphone
  • #2   9. nov 2009 okay, hvorfor? hvordan er det der nye android i htc?

• #3   9. nov 2009 Du kan købe min HTC Magic..

Jeg har nemlig ikk brug for den mere, da jeg har fået iPhone igen smiley

• #4   9. nov 2009 Dennis: hvordan er det android iforhold til iphones styresystem?

• #5   9. nov 2009 android fungerer rigtig godt og jeg er glad for min hero. Dog er der små skavanker som kan virke lidt irriterende, men nu var min tidligere telefon også en SE som jo fungerer upåklageligt hele tiden, altid smiley

Android er der ikke at sætte en finger på, det virker !

So ein ding har haft fat i heroen hvor den får 5/6, og iphone får 6/6, men han er jo også macmenneske smiley

(link fjernet)

• #6   9. nov 2009 ja jeg så godt so ein ding, men det var noget med kamera opbygningen i hero'en ikke var så godt med hensyn til skidt osv.......

• #7   9. nov 2009 ja som sagt. det er småting.. men iphone er sikkert et mere heltstøbt produkt, har dog aldrig ejet en iphone og kommer ikke til det smiley

men ok, hvor tit bruger du dit kamera i telefonen ?, jeg bruger det måske 1 gang hver anden uge...gennemsnitligt.

• #8   9. nov 2009 og heroen fik kun 4/6.. så jeg lige smiley

• #9   9. nov 2009 jeg bruger min mobil hver dag

• #10   9. nov 2009 Altså der er ikke noget at sætte fingere på nogen af systemerne,.. men generelt så er det en smags sag . jeg kan bedst lide iPhonen, så derfor jeg har valgt den, det jeg savner lidt er det kamera i Magic der er lidt bedre, men begge telefoner er nogle fremragende telefoner..

• #11   9. nov 2009 okay, jeg forstod i programmet i so ein ding at styresystemet i hero'en er lidt langsom men det kan "hackes" er det rigtig nok?

• #12   9. nov 2009 Man kan lave noget root værk, kan man både på Hero og magic'en, så man kan ligge et "hjemme lavet" styresystem på

Kender flere der har en magic med et styre system der hedder "my hero" som er det samme som det på heroen faktisk..

• #13   9. nov 2009 okay, er det svært at lave det der root halløj på dem?

• #14   9. nov 2009 Jeg har ikke prøvet det, men når du har det inde så skal du bare holde home knappen inde mens du tænder den, så går den i sådan noget boot værk, og den vej igennem kan du loade noget andet..

• #15   9. nov 2009 det er ikke noget med at hacke den så den kører hurtigere.. du downloader en nyere version og installerer... ligesom at opgradere windows.

• #16   9. nov 2009 okay

• #17   9. nov 2009 Jeg har også valgt iPhonen.. Er super overrasket over muligheden i den, og bruger den hele tiden.. Ville ikke vælge andet..

• #18   9. nov 2009 Jeg havde en Iphone 1g. Som var købt i USA og sat op med dansk menu osv, da iphone lige var "kommet".

Efter et halvt års tid, ville jeg prøve noget nyt. og købte der en HTC Touch Diamound. Det er nok det dummeste jeg nogenside har gjordt. havde den i 2 måneder, så fik jeg nok af den.
    Elendig touch skærm. Langsom, forvirende.

Der efter købte jeg mig så min nuværende telefon, Iphone 3Gs.
    Bruger den til alt! Virkelig en fed mobil! Det eneste jeg savnede på min første Iphone var der ikke var 3G.
    Efter min mening er Iphone 3G/3Gs den bedste telefon på marked!

Så mit valg ville falde på en Iphone, jeg ville hvertfald ikke bytte min væk!!

• #19   9. nov 2009 KLIK HER!
    HTC Touch Diamound kører med Windows Mobile, og Hero/Magic kører med Android, så det vil være synd og samligne dem..

Men som jeg har skrevet tidligere, så er det en smagssag med om man vil have iPhone eller om man vil have magic..

• #20   9. nov 2009 Dennis,
    Ja okay, var jeg ikke lige klar over. havde så dårlig en oplevelse med HTC, at jeg ikke ville undersøge hvilke mobiler de ellers havde på markede!

Iphone er vejen frem! smiley

• #21   9. nov 2009 Hehe.. Ja sådan har jeg det også, men kender flere der har haft en HTC, som syns at iPhone ikke er så god, men er sikker på det er fordi de har prøvet Android først, og hvis man får et godt førhånds indtryk, så vælger man altså det .. smiley

• #22   9. nov 2009 Tja, det er vel smag og behag smiley

Jeg har selv gået fra en iphone til HTC Magic med sense på. Og det har jeg ikke fortrudt overhovedet smiley Især multi-taskning er super dejligt, og at alt må laves om på menuen. Den er også meget mindre, så man kan trykke på alt i skærmen med en hånd. Men det allerbedste er, at man kan et stort "skrivebord", til genveje og widgets. DET ELSKER JEG!

Kommentér på:
HTC VS Iphone

Annonce