443 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "HTC Magic VS"
HTC Hero vs Magic...?
Hellow and goodmorning! Står og skal have nyt rør..og har besluttet for at det skal være enten Hero eller Magic fra HTC. Men hvad skal jeg vælge og hvorfor? Kan ikke rigtig se den store fors...
Hellow and goodmorning! Står og skal have nyt rør..og har besluttet for at det skal være enten Hero eller Magic fra HTC. Men hvad skal jeg vælge og hvorfor? Kan ikke rigtig se den store fors...
Skrevet af: Dennis N - 5. nov 2009
iPhone vs HTC magic
Hva synes i er bedst iPhone 3g eller HTC magic: skriv de ting i synes der er dårlig ved telefoner, hvad der er godt, og hvilken der er bedst af dem (gerne en god begrundelse) // tobias
Hva synes i er bedst iPhone 3g eller HTC magic: skriv de ting i synes der er dårlig ved telefoner, hvad der er godt, og hvilken der er bedst af dem (gerne en god begrundelse) // tobias
Skrevet af: tobias r - 12. jul 2009
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
- Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
- Opsætning af loftslamper 600 kr.
- Samling af møbler 1.200 kr.
- Udendørs lampe re-montering 800 kr.
- Murer arbejde 3.800 kr.
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 5 Svar: 357
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 90 Svar: 277
okt 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 103 Svar: 871
har valget mellem htc og iphone
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 90 Svar: 277
dec 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Fotoprofiler: 1 Emner: 9 Svar: 183
Han er den ukronede danske gadget konge og har testet begge telefoner!
Udfra min vurdering af hans andmeldelse af disse modeller, vil jeg helt klart anbefale dig en iPhone...
Og jeg bruger også selv en iPhone 3GS 32GB og jeg er super tilfreds!
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 16 Svar: 552
nov 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 37 Svar: 2.420
Men om du skal vælge Andriod eller Iphone er alt efter smag og behag. Der mange der faktisk gået fra Iphone til Andriod, og fortryder ikke valget. Mens der er mange der stadig køber en iphone.
I min smag er det Andriod der vinder. Og hvis man absolut til have noget af iphone, køber man bare en ipod touch til 1399kr. Den kan stortset næsten det samme
Hvis du er til nørderi, så vil du få meget mere glæde af en Andriod telefon, end en normalt mobil brugere. Da du kan lave utrolig meget om på interface via af CMD fra computeren
okt 2007
Den er meget begrænset og lukket på en måde ... har da naturligvis været super glad for min Iphone i den tid jeg har haft den men igen den er klodset og meget begrænset
HTC er mere fordi at jeg vil prøve noget andet Nokia vil jeg slet ikke have SE kan godt gå med visse modeller LG har jeg haft samsung har jeg også haft HTC er snart det eneste mærke jeg ikke har "leget" med endnu
Og fik et kanon tilbud på android'en fordi at den har stået som demo i en butik
Og det som jeg har leget med den i butikken virker den allerede mere seriøs end Iphonen, Hero'en har jeg sq ikke penge til lige nu men det kommer nok
Samsun Jet siger mig også en del men igen så må den vente
nov 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 37 Svar: 2.420
Hvis du kan få en go pris på htc magic, så vælg den. Det eneste forskel er på den og hero, er heroen har et 5 megapixels kamera (ikke mærkbar) og en lydudgang (kan bestille på nette til 80kr til magic). HTC magic har så en meget bedre design, på grund den ikke har den knæk der
Men det du siger, vil du klart blive glad for Andriod. Det er jo helt åben, så du må ændre alt på det. Og du kan tilpasse den efter dit behov. Hvis man er træt af sms systemet, henter du et nyt. Hvis du vil have en andet slags kontakt liste, så henter bare et nyt. Alt det kan du hente via marked
okt 2007
Er ved at lære den at kende nu kan da lige smide et foto op
HTC Magic VS Iphone