{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

iPhone 3GS problem? :-S {{forumTopicSubject}}

Hej, her de sidste par dage har jeg godt kunne sende SMS'er, men der er et problem .. Når jeg sender en SMS, så får modtageren den ikke? Det er ikke med alle mine kontakter den gør det. Men med nogle numre gør den, specielt dem jeg bare indtaster (Dvs. dem jeg ikke har over mine kontakter)

Nogle der ved hvad det kan skyldes/har samme problem?
Det er pisse træls!


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  iPhone 3GS problem? :-S
Kommentér på:
iPhone 3GS problem? :-S

Annonce