{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

Iphone 3gs problem {{forumTopicSubject}}

Hej baboom.

Jeg sad og overførte nogle billeder fra dropbox, og jeg ville lige pudse skærmen, eftersom den var godt beskidt, og da jeg skulle tænde skærmen igen for at se billederne, var den død? jeg har prøvet at tænde den selv, prøve lydløs funktion (for at den skal vibrere) men der skete intet.. har også sat den til computer og lader, og der sker intet..
Nogle gode råd ? smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Iphone 3gs problem
Kommentér på:
Iphone 3gs problem

Annonce