{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.768 visninger | Oprettet:

Jannie H
Jannie H
Tilmeldt:
5. maj 2009
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 17

Ps3 gøre internet langsomt {{forumTopicSubject}}

Hej

Når jeg tænder min ps3 og min bærbar afspiller et program fra f.eks sputnik begynder interettet at kører meget langsomt.
Også hvis jeg f.eks vil hente det spil på playstation store tager det 300 minutter.
Er der en min. internet hastighed til ps3 - min nuværende internet hastighed er 10/1 mbit er det for lidt?
Det er et trådløs netværk.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ps3 gøre internet langsomt
  • #1   20. feb 2011 Hvor gammel er din routor smiley

  • #2   20. feb 2011 Hva havde du regnet med? De skal jo dele båndbredden, som sikker ikke er for høj aligevel på dit trådløse net..

  • #3   20. feb 2011 Dit problem kan være at en PS3 kun køre med .11b/g net, din trådløse router afpasser automatisk hastigheden så de langsomeste kan følge med. Men chancen for at din bærbar og router køre .11n i forvejen er ret lille, da dine NIC´er sikker kun er draft .11n. Så det er som sagt sikkert bare fordi de nu skal dele routerens opmærksomhed.

    Men din PS3 har gigabit port til patchkabel. Så med mindre du flytter rundt på den nu og da, så ville det da være oplagt at kable den.


  • #4   21. feb 2011 Michael F
    Du snakker sgu for at holde dig vågen haha.

    Det er fordi der bor et hamster i din PS3 som æder alt båndbredden, husk at fodre den ordenligt.


  • #5   21. feb 2011 Det er jo logik nok. At jo mere nettet skal lave jo langsommer bliver det. Det bedste er at sæt bærbaren til kabel når du dl

  • #6   21. feb 2011 Michael F har fat i noget der.. Når du bruger det trådløse er hastigheden på dit lokale net også nedsat væsentligt, så brug kabel til din ps3 hele tiden, så vil du oplevede at det går væsentligt hurtigere..

    Det er klart at hvis du henter updates osv til din ps3 samtidig med at du bruger nettet til at streamer film eller andet fra din bærbar, så går det bare langsommere.. Nettet bliver jo delt mellem de enheder der er på dit netværk..


Kommentér på:
Ps3 gøre internet langsomt

Annonce