{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  internet på pc og ps3 samtidig??
  • Baby ©
    Baby © Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 51
    #1   19. aug 2009 Hvorfor lader du ikke ps3'eren kører med sit trådløse? Virker jo superb smiley

• #2   19. aug 2009 jeg gider ikke og købe trådløs nu hvor jeg har sat kablerne rigtig flot og boret huller i væggene. hehe

• Baby ©
    Baby © Tilmeldt:
    feb 2007

#3   19. aug 2009 Argh, jamen så må du jo den tunge vej med et til kabel til ps3eren også.

Den er nødt til at have sit eget kabel så den kan få sin egen port i routeren, ellers kan den jo ikke få en IP smiley

• #4   19. aug 2009 hm. jeg har hørt noget med en fordeler boks. Hvor du putter stikket i boksen derefter så trækker du et andet kabel op til ps3.
    Det startede med sw ??

• Baby ©
    Baby © Tilmeldt:
    feb 2007

#5   19. aug 2009 En switch?

Har du ikke en router med 4porte eller sådan noget? for jo ellers kan du godt bruge en switch smiley Men ingen grund til det hvis din router har porte nok til at have ps3 og diverse computere

• #6   19. aug 2009 netop!!! lige det jeg ledte efter hehe. Min router har kun 1, der er os langt fra pc'en og playstation, hehe hvor kan sådan en Switch købes henne?? Elgiganten??

• Baby ©
    Baby © Tilmeldt:
    feb 2007

#7   19. aug 2009 Ja elgiganten, computercity alle steder der har noget med computere smiley

• Baby ©
    Baby © Tilmeldt:
    feb 2007

#8   19. aug 2009 www.imw.dk
    www.datatel.dk
    www.dataworld.dk

Mulighederne er mange både i butikker og online smiley

• #9   19. aug 2009 er det ligemeget hvilken jeg køber?? eller skal man være opmærksom på noget??

• Baby ©
    Baby © Tilmeldt:
    feb 2007

#10   19. aug 2009 hvis din computers netkort et et gigaspeed kort så får du bedst udbytte imellem dine computere osv hvis du køber en 100/1000 switch istedet for normal 10/100 smiley Det er hastigheder på overførsel af data imellem computerne (Lan spil, overførsel af div)

• #11   23. aug 2009 jeg har routere og switche til salg herinde smiley kig på mine annoncer.. det er sådan noget jeg mangler..

Kommentér på:
internet på pc og ps3 samtidig??

Annonce