{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
458 visninger | Oprettet:

Maksimere internet vinduet ? PC {{forumTopicSubject}}

Hej

Har lige et rent computer spørgsmål.. Beklager den dårlige overskrift, ,,

Men når jeg åbner et Internet Explore eller bare trykker på et link, så bliver de altid vist forhåndvis små..
såden jeg kontakt skal trykke maksimere i højre hjørne.

Kan man ikke få vinduet til at starte op som maksimeret ?, hvis i forstår..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maksimere internet vinduet ? PC
  • #1   12. aug 2007 Windows plejer at huske indstillingerne fra "da det blev lukket ned". Så maksimer alle vinduer og luk dem ned.

Men husk nogle hjemmesider er fordefineret til at åbne i bestemte størrelser.

• #3   12. aug 2007 Yes - men ikke alle gidder være trendy og anderledes.

• #4   12. aug 2007 Nej stop nu det medd firefox og IE.. Kan simpelhen ikke mærke forskel og nej, gider ikke at diskuterer det smiley

Tusind tak skal i have ! Det hjalp !

man skal ikke trykke maksimere men istedet trække vinduets sider helt ud og så lukke vinduet bagefter..

Men tak !

• #5   12. aug 2007 og vis du skal have det helt der ud hvor det svinger, skal du trykke F11

og firefox er og bliver vejen frem... er ca. dobbelt så hurtigt til at DL, og er 110% mere sikkert smiley

• #6   12. aug 2007 med min linie er firefox ca. dobbelt så hurtigt til at DL...

sidder på 20Mbit..

• #7   12. aug 2007 nope..

• #8   12. aug 2007 De er lige hurtige. Men mange oplever Firefox både bedre og hurtigere da deres gamle IE var fuld af spyware og andet junk.
    Men at oplevelsen virker bedre med FireFox skyldes nok mere brugerns ansvarlighed og rutine er blevet større med tiden.

Nemt at kalde produkt X dårligt, når man selv er kilden til 99% dårligdomme som uerfaren bruger.
    Så installerer man produkt Y, man er blevet klogere, man undgår en del dumme sider og vupti så opleves produktet langt bedre en produkt X.

Om man kun kører IE eller FF er fanboyisme, jeg kører begge og de er ligegode/dårlige på hver deres måde.

• #9   12. aug 2007 Dr K...

det der emd erfaring osv... vist ikk det jeg mangler og spyware osv. tror jeg os godt jeg ved hvordan jeg skal beskytte mig imod...

jeg har en uddannelse inden for IT...

så vist ikk det område vis kal ind på, men jo i kan have ret i at den ene browser er bedre end den anden til nogle ting...

men vil sige det på den måde savner ikk noget i FF, og så synes jeg sikkerheden er en del bedre... smiley

men har da stadig IE og bruger det måske 0,1% af tiden... smiley

Kommentér på:
Maksimere internet vinduet ? PC

Annonce