458 visninger
|
Oprettet:
Maksimere internet vinduet ? PC {{forumTopicSubject}}
Hej
Har lige et rent computer spørgsmål.. Beklager den dårlige overskrift, ,,
Men når jeg åbner et Internet Explore eller bare trykker på et link, så bliver de altid vist forhåndvis små..
såden jeg kontakt skal trykke maksimere i højre hjørne.
Kan man ikke få vinduet til at starte op som maksimeret ?, hvis i forstår..
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 41 Svar: 1.344
Men husk nogle hjemmesider er fordefineret til at åbne i bestemte størrelser.
aug 2007
aug 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 197 Svar: 774
Tusind tak skal i have ! Det hjalp !
man skal ikke trykke maksimere men istedet trække vinduets sider helt ud og så lukke vinduet bagefter..
Men tak !
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Svar: 231
og firefox er og bliver vejen frem... er ca. dobbelt så hurtigt til at DL, og er 110% mere sikkert
jan 2007
sidder på 20Mbit..
jan 2007
aug 2007
Men at oplevelsen virker bedre med FireFox skyldes nok mere brugerns ansvarlighed og rutine er blevet større med tiden.
Nemt at kalde produkt X dårligt, når man selv er kilden til 99% dårligdomme som uerfaren bruger.
Så installerer man produkt Y, man er blevet klogere, man undgår en del dumme sider og vupti så opleves produktet langt bedre en produkt X.
Om man kun kører IE eller FF er fanboyisme, jeg kører begge og de er ligegode/dårlige på hver deres måde.
jan 2007
det der emd erfaring osv... vist ikk det jeg mangler og spyware osv. tror jeg os godt jeg ved hvordan jeg skal beskytte mig imod...
jeg har en uddannelse inden for IT...
så vist ikk det område vis kal ind på, men jo i kan have ret i at den ene browser er bedre end den anden til nogle ting...
men vil sige det på den måde savner ikk noget i FF, og så synes jeg sikkerheden er en del bedre...
men har da stadig IE og bruger det måske 0,1% af tiden...
Maksimere internet vinduet ? PC