{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
937 visninger | Oprettet:

Michael .
Michael .
Tilmeldt:
28. jan 2007
Følger: 1 Emner: 55 Svar: 396

ps3 slim wireless problemer! {{forumTopicSubject}}

Jeg har problemer i hjemmet med mit trådløse net når jeg spiller online på min ps3 slim. Jeg spiller primært (kun) Fifa 10 Ultimate team for tiden, og det er som nogen måske ved en 100% online del. Jeg kan godt sidde og spille flere timer den ene dag uden problemer, og dagen efter kan jeg ryge af 5 gange i streg midt i en kamp. Det er MAX belastende, og jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre. Derfor vil jeg gerne høre om andre oplever samme problemer, om det måske er netkortet i slimén den bøvler, om det er ultimate team delen eller noget helt tredie ?

Jeg har yousee internet, men de mener ikke jeg har problemer på linjen og jeg oplever det som sådan heller ikke på min bærbar. Jeg kan godt være online på min bærbar, men stadig ryger af mens jeg spiller..

Gode råd modtages med glæde smiley

tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ps3 slim wireless problemer!
  • #1   15. apr 2010 Har en kammi der har de samme problemer med EA spil.. SÅ tror det er deres servere der kører ustabilt... Prøv evt med andre IKKE EA online spil og se om problemet forsvinder, er jeg 99% sikker på de gør

  • Michael .
    Michael . Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 55 Svar: 396
    #2   15. apr 2010 jeg skifter ikke spil, men klager istedet bare lidt.. og håber de kommer i sving. Men tak for det.

Kommentér på:
ps3 slim wireless problemer!

Annonce