{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.279 visninger | Oprettet:

Gps på Desire {{forumTopicSubject}}

Hej hej.

Jeg kan ikke få min HTC Desire til at bruge gps. Jeg har slået internettet fra, da jeg kun har 500 mb om måneden. Men gps’en er slået til. hvis jeg går ind i Navigation, skriver den bare søger efter position, og så sker der ligesom ikke mere, før skærmen går på pauseskærm og låser, og når jeg låser den op igen, er den gået ud af gps’en. Slår jeg så internettet til, kan den godt finde min “nogenlunde” position, men skriver jeg en destination ind, skriver den bare “søger efter gps” og så kommer den igen ikke videre .. Nogen der ved hvad jeg skal gøre ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gps på Desire
  • #1   27. aug 2010 Jeg tror ikke du kan gøre noget.

Det er muligt at en Desire kun har det der hedder A-GPS, som betyder "asssisted gps", hvor selve gps antennen ikke er en ægte gps antenne, men som skal bruge en internetforbindelse til at triangulere din position.

• #2   27. aug 2010 500 mb er da også rigeligt til at sende nogen små pakker med koordinater lol .................

• #3   27. aug 2010 Som herp derp siger, du skal have net på for at den kan finde din placering, og så køre.

• #4   27. aug 2010 hehe jeg mente assisted, eller bliver det vist for frækt.

• #5   27. aug 2010 Jamen selvom jeg slår det til og finder min position, kan den jo stadig ikke finde gps så jeg kan lave en rute?

• MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

Emner: 4 Svar: 853
    #6   27. aug 2010 Daniel J når du søger, sidder du så indenfor..? For så finder den intet,

Det har virket på min fra dag 1 først med navlauncher og senere med det der fulgte med da de åbnede op for maps navigation.

• #7   27. aug 2010 den finder da kun internettet hvis den er sat op til at forbinde til trådløse netværkspunkter. HTC har en widget der nemt tænder/slukker for GPS/Wireless/Blutettoth/internet and what not ...

• #8   27. aug 2010 er nok fordi den hele tiden henter kort over nettet. jeg har lagt navigon på min med danmarkskort

• #9   28. aug 2010 Mr x - ja det var fordi jeg var indenfor smiley men hvis man nu er i udlandet og har slået internettet fra, kan den så stadig fungere ?

Kommentér på:
Gps på Desire

Annonce