{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.184 visninger | Oprettet:

emil H
emil H
Tilmeldt:
24. sep 2007
Følger: 1 Emner: 33 Svar: 62

Hvad er jeres erfaringer med ALDI ?? {{forumTopicSubject}}

(link fjernet)

Jeg syntes computeren ser meget go ud, meeeeen har hørt så meget dårligt om at købe elektronik i aldi. Medion er vel et godt mærke men syntes mange har haft problemer med bare generalt elektronik fra aldi, eller er det kun mig smiley ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er jeres erfaringer med ALDI ??
  • #1   8. feb 2010 Jeg har en 4år gammel medion bærbar og den virker 110%. Har aldrig fejlet noget.

    Du kan selvf ikke bruge det til en skid.. men ja.. du ved hvad min pointe er smiley


  • #2   8. feb 2010 lige præcis de medion computere aldi har er bare noget lort i forhold til en medion fra andre steder, nej jeg kender en del der har købt computere der, og de er udemærket til prisen

  • #3   8. feb 2010 Vi er fuldt ud tilfredse med bærbare fra aldi.. Mine forældre har en stationær derfra og den funker fint.. Svigermekanikken har flere fladskærme og en computer derfra, og der har heller aldrig været noget...

  • #4   8. feb 2010 Anabolic - Jeg har ført købt en bilforstærker derned. Den gik i stykker efter år. Gik ned i butikken og sagde at den ikke duede mere.
    De tog straks imod den og 1uge senere havde jeg en sprit ny forstærker smiley


  • #5   8. feb 2010 LAD VÆR

    Køb hos topdata.dk istedet for smiley


  • Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.522
    #7   8. feb 2010 Medion er rimelige komponenter, der er samlet af børn eller underbetale arbejdere i Kina, og herefter fragtet til europa. Aldi's kundeservice er ikke eksisterende, og hvis du får problemer med din Medion, så står du med håret i postkassen.

  • #8   8. feb 2010 Aldi har skam ikke verdens værste service det har Dell iflg. kontant. Har to stk. Dell samt et stk. Medion fra Aldi - alt fungerer 100% og har aldrigt haft noget at klage over.

  • Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.522
    #9   8. feb 2010 Emre G: Nej, du tager fejl.

  • #10   8. feb 2010 Min onkel har tit købt Medion. De holder udmærket. Men han har været heldig med service. Engang var grafikkortet gået i stykker, så han aflevere computeren. Nogen uger senere kom der en pakke med et nyt grafikkort som han skulle sætte i. Og ikke nok med det, der kom sku en til grafikkort smiley

  • #11   8. feb 2010 Det er et stort no-go! Har ikke andet end dårlige erfaringer med det skidt smiley

  • #13   8. feb 2010 købte en pda dernede med gps i . havde problemer med at den ikke ville finde sattelitterne og rebootede sig selv når den havde lagt længe uden strøm.... tog derned efter et år og sagde at jeg have den reparet , men de spurgte bare om jeg ikke ville have pengene tilbage igen.... jo tak et år gratis... tak.
    så ok service set fra min side.

    men du kan jo evt. sammensætte en pc selv på shg.dk eller tag en klar ved topdata...


  • #14   8. feb 2010 jeg har også fornuftige erfaringer med elektronik fra aldi..

  • Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.522
    #15   8. feb 2010 Både Aldi, HP og Dell har været på TV pga. deres elendige service.

    Personligt ville jeg holde mig til Lenovo eller IBM - så får man sgu' noget, der holder.


  • #18   8. feb 2010 Hvor kan man se hvad strømforbruget er på den?

  • emil H
    emil H Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 33 Svar: 62
    #19   8. feb 2010 Mange tak for svarene alle sammen ! (:

    thomas K - det skulle ikke undre mig at den strømforsyning der sidder der i er for lille i forhold til hvad der ellers er i computeren, det har jeg oplevet andre her prøver og det er lidt lusket det ikke står der.


  • #20   8. feb 2010 Har selv benyttet en 4 core aldi pc i 3 år og den virker perfekt. Har ikke fortrudt. Køber gerne en ny hos dem.
    Men glem alt om kundeservice og reparationer. Det skal man ikke lægge vægt på hvis man køber pc hos dem.


Kommentér på:
Hvad er jeres erfaringer med ALDI ??

Annonce