{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Du mener stadig iPhone er no1 ?? ;o)
  • #1   26. nov 2009 Kim S
    Hvis nu du kigger ordentligt efter, så vil du allerede i starten kunen se, at det er et uafhængigt medie, der vælger at smide denne artikel på deres hjemmeside, men fortæl mig da lige, hvorfor Nokia, der sidder på den største procent andel af markedet, skulle ryge på røven ;o)

• Maibrit G
    Maibrit G Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 384
    #2   26. nov 2009 Tja, jeg synes nu kommentarerne til artiklen er endnu bedre. Jeg holder stadig på at iPhone er bedre end det Nokia-skrammel på brugerfladen. Dog er jeg ikke synderligt imponeret af iPhone rent "lir-mæssigt" mht. kamera og videofunktioner.

• #4   26. nov 2009 hans H
    Nemlig!!.. Men det er ikke alle "Æble" fans der er enig med dig i ;o)

• #5   26. nov 2009 jeg har selv en.
    og jeg er 100% tilfreds med den!

• #7   26. nov 2009 Jeg har også altid været imod iPhone, indtil jeg for en uge siden erhvervede mig en 3G til billige penge. At den ikke kan bruges af andre udbydere er LØGN OG LATIN, jeg bruger den pt med 3's iDeal abb, men forrige ejer købte den hos TDC. Han fik den dog låst op andetsteds, som de fleste gør når de hurtigt vil sælge videre... Men pointen er at i DK er man altså ikke bundet til AT&T som i USA.

At man kan skifte sim-kort og bruge et udenlands sim-kort når man er i udlandet giver jo ingen mening og er ringe reklame for en dårlig løsning. Hvem gider have et midlertidigt nummer i udlandet, som alligevel koster dyrt at ringe hjem med? LOL!

Skærmen er bedre? Ja opløsningen er da bedre på Nokia'en, men den opløsning er altså ikke noget nyt. Min old-gamle Sony Ericsson Xperia X1 kører også med den opløsning (800*480) og jeg synes nu stadig billederne står bedre på min nye iPhone, på trods af min SE havde autofokus og 3,2Mp mod 3G'ens 2Mp uden autofokus... Igen, det lyder bedre på papir, men come on... Kontrasten er nærmest perfekt på en iPhone, den har virkeligt en lækker skærm... det er altså ikke noget man kan konkurrere med bare fordi man har sat opløsningen op xD

Keyboardet på N900 er altså ikke bedre end det på Xperia, og sjovt nok havde jeg det aldrig fremme fordi det kræver 2 hænder. FAIL.

Lad nu være med at bashe en udemærket telefon... For der er oplagt til gigant fail hver gang. Lad Nokia N900 være Nokia N900, og lad iPhone være en iPhone. I praksis kan Nokia ikke hive kunder hjem den vej, for ingen vil have en anden touch telefon når de har prøvet iPhones über følsomme touch skærm. Desuden hader jeg Nokia's touch funktion, det er som om man trykker en plasticplade ned på skærmen (hvilket det egentligt også er)... Den reagerer på tryk, og ikke på berøring alene, hvilket jeg synes er for ringe.

Det eneste jeg kan sige IMOD iPhone er at video optagelse burde have været der fra start af!!! det samme med MMS. - og man burde kunne smide filer over, udenom iTunes. Måske muligheden for at installere ekstra 'keyboards' som på min Xperia ville have været awesome... Men ellers har jeg altså intet at klage over. Fin telefon som bliver billigere og billigere... og hvad så hvis alle har den, den virker jo for fanden... Hvorfor have en spand lort fordi andre IKKE har det? xD Jeg nægter at have Linux på min telefon, ligesom jeg nægter at have det på min PC. Ubrugelig omgang besværligt lort. smiley Helt sikkert det er værre end Windows Mobile, og det sucks allerede i forvejen xD

Get over it.

• #8   27. nov 2009 Om den er købt hos tdc eller ej er irrelevant. Pointen er at den er låst op, og den også godkender mit M1 sim-kort og alle andre, og fint finder de indstillinger den skal. Om tidligere ejer har løjet for mig skal jeg ikke kunne sige, men det var heller ikke pointen i det første afsnit jeg skrev. Læs nu det hele og kom ind i kampen makker smiley

• #9   28. nov 2009 Den er jo fantastisk til at gå på nettet med... Jeg skrev netop forrige besked fra min iPhone 3G. Hvad den kan virker jo bare, det er ikke sådan noget halvfærdigt fis. Lydkvaliteten er også fin under opkald, og man kan sagtens høre hinanden. SMS går langt hurtigere i Landscape mode på min iPhone end det f.eks. gjorde på min T9 ordbog på mine gamle Xperia.

Den er ikke ubrugelig som telefon... Det kan sgu da ringe og sms'e... Hvis ikk du fatter at gøre det på den, så fortjener du sgu ikke at bruge så fed en gadget som den er :s

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #10   28. nov 2009 Hans M: Min 3GS er nu også ganske god som mail-browser, internet browser, kalender, telefon/kontakt bog, GPS osv osv osv. På under 20 sek kan jeg finde den nærmste kinesiske restaurant og ringe til dem i samme søgning.
    Det gør det bedre og hurtigere end min arbejdstelefon som er en nokia N-et-eller-andet...

Og flænge ved kamera og stik opstår jo heller ikke bare af sig selv. Årsagen til de skader, skyldes at den er en populær gadget blandt unge, som ikke har respekt for ting og det de koster.

Og hvis det ikke var iPhone der havde standarden, hvorfor bliver tilsvarende telefoner fra andre mærker så kaldt iPhone-Killers... Simpelthen fordi Apple har sat en målestok, og ingen af de andre kommer i nærheden af det når det gælder brugervenlighed.

Kommentér på:
Du mener stadig iPhone er no1 ?? ;o)

Annonce