{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
541 visninger | Oprettet:

Dovne Robert er stadig doven...... {{forumTopicSubject}}

Ikke for meget arbejde til Robert, men han har dog råd...og energi til at rejse til Folkemøde på Bornholm.

https://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/husker-du-dovne-robert-det-laver-han-i-dag/7200087

Han og andre af den type er jo skyld i, at nogle mener Kontanthjælpen er for stor.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dovne Robert er stadig doven......
  • #2   16. jun 2018 Ja, det kan man jo godt gætte på, Annella. smiley

  • #3   16. jun 2018 Han har en stærk psyke, for det kræver edderbukkeme energi at være arbejdsløs på dagpenge. - Kender en, han skal på kursus og møder konstant, og helst samtidigt. Udover det, skal han søge to jobs om ugen, jobs som han enten er overkvalificeret til, eller som han ikke kan få...... Manden vil gerne i arbejde, men er 62 år, har rygproblemer og dårligt hjerte, det er det rene pis.
    Der er ikke noget at gøre, med mindre du går med slør og kommer fra Somalia, så er du fredet.


  • #5   17. jun 2018 # 4

    Fordi typer som dovne Robert, har været der hele dit liv, skal man så fortsætte at goutere det af rent nostalgiske grunde???

    Mange, måske de fleste lever jo udmærket økonomisk, og har ydermere 'sort' arbejde ved siden af, men snylter på fælleskassen.

    Han kunne jo arbejde, og kontanthjælpen, han modtager, kunne passende gå til syge på kontanthjælp, som endnu har uafklarede forhold.


  • #6   17. jun 2018 # 3

    Greve, de syge på dagpenge/kontanthjælp har jeg ondt af, bli'r pisket rundt, der skal man efter min mening være hurtigere med at tilbyde en førtidspension.

    Men typer som Robert, stærk psyke eller ej, dræner jo kasserne, han er mig bekendt ikke syg....


  • #8   17. jun 2018 # 7

    Afskaffe kriminalitet og snyltere kan man ikke, men stramme for at formindske det.


Kommentér på:
Dovne Robert er stadig doven......

Annonce