{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

Dansk nutidspolitik. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg bliver altså nød til at bøvse, da jeg i dag har set og hørt en lille smule om hvad de blå politikere på Christiansborg vil smide i hovederne på os og må jeg som det første tage skattelettelserne der jo som sidste gang den blå blok gav sådan nogen skattelettelser der ikke var dækning for og hvor jeg syntes at huske hvordan vores velfærdssystem begyndte at vakle.
Der tales også om at vores politi, kriminalforsorgen må nøjes med 2,3 milliarder (hvis jeg ellers husker rigtigt), der blev også stillet en model op (i talens forstand) hvor den blå blok jo fortalte hvordan de lavtlønnet fik 500.kr mere om måned/stresset eller ej (politikeren syntes det var penge nok for et stresset liv) i må selv dømme.
Velfærdsministeren udtaler jo også at vi i Danmark mangler arbejdskraft, jeg må bare spøger ham om han kommer uden for Christiansborg og dens mure + den selv samme minister begyndte at bruge dovne Robert imod Lego direktøren i talen om hvem der arbejde (igen ministeren med de dårlige eksempler).
Jeg må jo lige tage og spøger alle i som læser det: hvem kommer i den sidste ende til at betale for de skattelettelser, jeg tror det bliver os - ja os alle sammen, men selvføleligt er det kun den blå bloks politikere der lige nu kender svaret.
Jeg vil lige tage et syntes jeg godt eksempel frem (det er så både blå og rød blok) der igennem tiderne har brugt landsbyggefonden som deres helt egen tag selvbord der trækkes gang på gang milliardvis af kroner ud der fra (det er så alle dem der bor i lejeboligerne der må stå for skud) for når der så skal bygges nye lejeboliger, må boligselskaberne jo ud og låne penge hvor staten jo tager et gebyr for sådan lån, kan i se deres røde næse og resten af de boger der er udbrænde og der er bare en god årsag til at være rød smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dansk nutidspolitik.
Kommentér på:
Dansk nutidspolitik.

Annonce