{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
410 visninger | Oprettet:

Xbox 360 vs. playstation 3 ? {{forumTopicSubject}}

Heej

Overvejer lidt om jeg skal have en spillemaskine af en eller anden art. Det behøver skam ikke være det vildeste af det vilde..

Har specielt kig på en xbox 360 og playstation 3.. Det skal være således at spilene ikke koster vildt meget..

Hvad gør det at skidtet har harddisk ? Kan man gemme spil derpå eller hvordan er det ?

Hvad vil i anbefale ? En 360ér eller ps 3 ?

Ps3én er dælme noget dyrere. Er forskellen virkelig så stor ?

Jeg er meget nybegynder på dette område..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Xbox 360 vs. playstation 3 ?
  • #1   26. jul 2009 Hvis spillene ikke må koste for meget så er ps3 et dumt valg

• #2   26. jul 2009 jeg er bare mest til playstation, og da jeg spurgte i butikken, fik jeg at vide at playstation 3 på længere sigt nok ville overgå 360'ren, men kan selvfølgelig være salgsnak, hvad ved jeg. Grafikmæssigt kan jeg ikke se forskel. Man kan gemme film, musik og billeder på en playstation 3, men ved ikke med 360'ren

• #4   26. jul 2009 Det er nok mere smag og behag smiley

Men hardware massigt er PS3 klart vinderen. Det er jo en meget stærk maskine. Blu-ray er også en stor fordel.

Dog har xbox 360 være længst på marked, og derved er der mange billige brugte spil smiley Og senere hen kommer Natal til den. (link fjernet)

• #5   26. jul 2009 hvilke spil er du til?

gran turismo, metal solid gear, etc, så det ps3

forza, gears of war, etc så det xbox.

eneste du kan gå ud fra.