{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PS3 VS Xbox 360
  • #1   10. okt 2012 jeg har begge to maskiner, og min ps3 bliver kun brugt til blue ray film, synes xboxen har en del federe spil som appellerer til mig, og så får jeg krampe af ps3 joypads fordi de er for små og tommel toterne skal til siden for at styre

• #4   10. okt 2012 jeg vil vil vælge en ps3 da du kan spille gratis online og der blue ray i den og synes ps3 er blevet billig efterhånden og spillene også undtaget de nye spil de er dyre i starten

har haft en xbox 360 men gik hurtigt af med den igen for synes ikke om dem

• #5   10. okt 2012 lige for at dokumente xbox fremme

profilbillede
  • #6   10. okt 2012 ps3 gemt væk

profilbillede
  • #8   10. okt 2012 let the fanboy wars begin

• #9   10. okt 2012 mine børn gider den heller ikke, plus xboxen har en meget federe online del med mange flere spil man kan købe og man kan hente en gratis demo til næsten alle sammen modsat ps3, en anden ting der iriterer mig med ps3 når man downloader et spil, skal den først hente det, så skal den installere, det tager en krig, på xbox bliver det installeret imens den henter det og man er klar ril at spille med det samme,

og så er spilene billigere især brugt kan man få til helt ned til 30kr

• #10   10. okt 2012 Ps3 helt klart! den er bare bedre allround end xbox'en, har selv haft begge og valgte at sælger xboxen da den bare ikke kunne levere det samme som Ps3'ern smiley

• #11   10. okt 2012 Brændte 2 ps3 60 GB af, så jeg har xbox.

controllerne til PS3 er for små, hvis man skal spille i længere tid end 10 min.
    Blue ray delen i den, er elendig, så det skal ikke være en faktor.

Men nu spiller jeg ikke online, så aner ikke noget om deres online del.

• #13   10. okt 2012 jeg ved ikke om det er mig der har mærkelige hænder men det med de analoge pinde sider i siderne gør at jeg heller ikke kan spille i mere en 10-20 min så får jeg krampe i fingrene, men elsker da unchartet spilene derfor jeg også stadigvæk har den

• #14   10. okt 2012 ja det ved jeg men de findes ikke til alle spil, og mange af dem kan man ikke engang se et billede af, så vidt jeg kan huske det er god nok meget længe siden jeg har haft den startet op til andet end film

• #15   10. okt 2012 De begge kan det samme i bund og grund, køb nu bare det du selv syntes er bedst.

• #17   11. okt 2012 Den diskussion har været igang siden 2005........... Come on, træf et valg selv.

• #18   11. okt 2012 jeg valgte en ps3 pga. Gran turismo og den kan afspille bluray...

• #19   11. okt 2012 Nu var det min egen mening jeg lige " kastede " op.

Syntes at billedet i en PS blue ray er for blålig. Min fars blue ray afspiller til 1200 kr er betydelig roligere i billed og en mere naturlig farve.

Kommentér på:
PS3 VS Xbox 360

Annonce