{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
967 visninger | Oprettet:

Solarium {{forumTopicSubject}}

Okay, er lige blevet medlem i denne gruppe, og vil som det første gerne oprette en tråd hvor folk kan bidrage med deres erfaringer indenfor brug af solarium..

Jeg bruger det selv en del (gerne hver anden dag), og vil gerne høre folk, hvor tit de gør det, om de bruger nogle cremer samtidig og om nogle har oplevet problemer med huden efter brugen af solariet. Jeg selv får gerne to pletter på ryggen, der hvor skuldrene ligger på pladen, er der andre der har haft dette problem, og kan det afhjælpes?

Er selvfølgelig klar over at ovenstående spørgsmål er helt individuelt alt efter hviken hudtype man har, men lad os da få snakket lidt om det..

Håber på hjælp fra jer.. Mvh Michael


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Solarium
  • #1   24. mar 2007 Hmm, skal lige siges at de to pletter jeg får på ryggen er hvide, altså de får ikke rigtig så meget sol som resten af kroppen smiley

    Bare så vi fik det sat på plads

    Michael


  • #2   25. mar 2007

    - alt er jo næsten skadeligt i længden nu til dags (:
    - bruger det i perioder 4-5 dage i ugen, og andre 2 gange i ugen, grunden til dine pletter må simpelthen være dårlig solarium, hvis jeg har forstået årsagen rigtigt (: - men ja, bruger sol cream, og derefter rense hud og bade, og tilføje fugtighed i form af fugtigheds-cream eller ansigtmaske (:


  • #3   25. mar 2007 bruger det ca. 1 gang om ugen smiley

  • #4   26. mar 2007 Ralle min lille skat . ;D

    kan godt li dine ord .
    - alt er jo næsten skadeligt i længden nu til dags (:

    junkie smiley


    René´Jørgensen


Kommentér på:
Solarium

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce