{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Solarium.
  • #1   11. jan 2009 hej hudkræft! smiley

  • #2   11. jan 2009 Jamen så skal du da nok få hudkræft i en tidlig alder smiley

  • #3   11. jan 2009 Ja, det men mine veninder spørg også så tit om jeg vil med i sol og så siger jeg bare ja, det er blevet en dum vane.

  • #4   11. jan 2009 Næste gang, så prøv at sige "Nej.". Den er ikke så svær at komme ud af, den "vane".

  • #5   11. jan 2009 nej heldigvis ikke...tager sol max. 5 gange i løbet af vinteren, synes det er fantastisk at ligge der og blive varmet helt igennem, men ved også godt det ikke ligefrem er sundt, men hjælper genialt imod ondt i ryggen.

    desuden ser det ik særlig lækkert ud når man kan se på nogle fyre/tøser at de går i solarium 3-6 gange om ugen, er en kunstig brun farve man får


  • #6   11. jan 2009 I perioder ja men kun om vinteren. Eller hvis det er en rigtigt skod sommer så kan man godt starte tidligt

  • #7   11. jan 2009 hva kan man ikk få kræft ?

  • #8   11. jan 2009 jaa jeg tager da hver 2-3 dag (: og elsker den Cancer gril

  • #9   11. jan 2009 lad være med at sige ja evt. få nogen til at sige du ikke skal smiley

    Jeg tager selv sol og kan godt li' at ligge derinde, men gider ikk til at cykle derop så det er ikke ret tit jeg er smiley Enig med Søren : det er virkelig ikk kønt at se på ..


  • #10   11. jan 2009 Jeg glæder mig til mit lange liv smiley jeg er bleg som et fucking lagen *se mit profilbillede
    Ej bare sig til dig selv: "Hvis jeg går i sol i dag så dør jeg en måned tidligere af den hudkræft jeg med sikkerhed får"


  • #11   12. jan 2009 hmm ja hvad er IKKE kræftfremkaldende i dag smiley

    og hørte faktisk fornylig det skulle være ret sundt at gå i sol, tror det var i forbindelse med( vinter)depressioner men kan ikke huske det


  • #12   12. jan 2009 hehe bååååååt!!! den må du længere ud på landet med kræft vs. ikke kræft? tror altså det sidste er bedst, men man er jo selv herre over hvordan man vil ende sine dage

  • #13   12. jan 2009 man skal aldrig sige aldrig...kender da en der fik dommen om hun ville ende sit liv for over 10 år siden...hun lever i bedste velgående og har aldrig haft det bedre... selvom hun stadig har kræften.
    var dog ik hudkræft.

    ahh på den led, mener nu bestemt det jeg hørte var noget med at lyset /solen var så healende, og gav så meget livsglæde og følelse af velvære..


  • #14   12. jan 2009 kan godt være man ikke dør af kræft i alle tilfælde, men der er BESTEMT nogle forskelle, huden vil langsomt begynde at hænge og man vil muligvis få helbredsmæssige problemer og kan også risikere at tabe alt håret. Så døden er måske længere ude i fremtiden men de sidste år af ens liv bliver en fæl tid, no doubt!

Kommentér på:
Solarium.

Annonce