{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.015 visninger | Oprettet:

unknown *
unknown *
Tilmeldt:
21. mar 2007
Følger: 1 Emner: 324 Svar: 622

solarium {{forumTopicSubject}}

Min hud bliver rigtig tør når jeg tager sol smører mig ind i en god uparfumeret creme flere gange om ugen, men stadig - nogle der har nogle råd? Den bliver meget tør og skaller..

Gider ikke noget som " så lad vær og tag sol" - leder efter gode råd og eventuelle erfaringer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  solarium
  • #1   30. mar 2011 du kan bruge en sololie, inden og efter du tager sol.

    Og hvor meget tager du?


  • Tine L
    Tine L Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Svar: 56
    #2   30. mar 2011 det er godt og smøre sig ind inden man tager sol, så blir din hud ik helt ødelagt

  • #3   30. mar 2011 ligesom Tine siger, smør dig ind i en god creme inden du går i sol og efter. ellers er mandelolie rigtig godt til tør hud..

  • unknown *
    unknown * Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 324 Svar: 622
    #4   30. mar 2011 Har været oppe på 3-4 gange om ugen, men tager nu 1 til 2 gange om ugen, det er lidt forskelligt, tager dog ikke pt pga. min hud er så slem lige nu smiley

  • unknown *
    unknown * Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 324 Svar: 622
    #5   30. mar 2011 mm Rasmus, og du kunne prøve og læse ovennævnte smiley

    Nana, ja det har været optrappet efterhånden, men som sagt holder jeg pause pt, og bruger en uparfumeret intensiv creme fra natusan mod babyhud, så den er ret god, men overvejede den sololie oveni der.. smiley


  • unknown *
    unknown * Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 324 Svar: 622
    #6   30. mar 2011 Også derfor jeg ikke tager pt smiley hehe.. men ja, har du prøvet sololie??

  • unknown *
    unknown * Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 324 Svar: 622
    #7   30. mar 2011 Tror næppe du tager til mallorca 4 gange for 4000.. Og hermed tak til dig.

  • unknown *
    unknown * Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 324 Svar: 622
    #8   30. mar 2011 Nana - lucky you smiley overvejer nemlig og bestille en var yves roches, det kan da ikke være det værste mærke at finde fra.. smiley

  • #9   30. mar 2011 baby olie er et hit her hjemme en tur i badekaret og tag rigeligt med babyolie din hud er så dejlig bagefter smiley

  • Camilla B
    Camilla B Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 28
    #10   31. mar 2011 bare så i ved det - INGEN olie og sol!! det er simpelthen det dummeste man kan gøre, da du brænder din hud af hvis du ligger og steger i en sol + du har nylagt olie på!

    Du kan smøre dig ind i en god creme hver morgen samt aften, NÅR du har renset din hud med en god renseCREME (for det skal du bruge hvis du lider af tør hud) samt en skin tonic til tør hud. Cremen skal være "fed" og det kan altså betale sig at invistere i en ordenlig creme, for så slipper du for at "skalle".

    Du skal ikke smøre dig ind i creme inden du tager sol, udover din hud hurtigt absobere det, hvis den ikke gør det, så gør det en time inden, eller efter du har været i solen.



Kommentér på:
solarium

Annonce