{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.561 visninger | Oprettet:

FØR DU VÆLGER {{forumTopicSubject}}

FØR DU VÆLGER
Beslutningen om at få en tatovering skal overvejes nøje, da den holder resten af livet. Forbered dig grundigt, og giv dig god tid til at kigge tatovørens fotoalbum igennem. Undersøg kvaliteten af arbejdet og læg gerne mærke til om streger og farver er rene og klare.

Husk på at alle forretninger hellere end gerne vil sælge dig en tatovering - så vælg med omhu.


GØR DET ONDT
Det er meget forskelligt fra person til person. Nogen har en meget høj smertetærskel og andre en lav. Du kan mærke det men så slemt er det heller ikke. Sørg for at du har fået noget at spise og drikke før du kommer.



HVORDAN FORBEREDER JEG MIG FØR JEG SKAL TATOVERES
- Lad være med at gå i byen og feste hele natten, få en ordentlig nats søvn.

- Husk at få noget at spise og drikke inden du kommer, men ingen alkohol.

- Medbring evt. en sodavand og et stykke chokolade.

Det er altid en dum idé at drikke alkohol før man skal tatoveres, det virker blodfortyndende og gør det svært at tatovere. En lille bimmelim eller at være påvirket af stoffer gør det på ingen måder nemmere at sidde stille, det gør ikke mindre ondt og sandsynligheden for at din tatovør synes du er belastende at høre på er overvældende.

Selvom man ikke synes at det gør ondt at blive tatoveret, er det anstrengende for kroppen, og det føles slemmere hvis man ikke er frisk og udhvilet, det samme gælder hvis man er sløj, meld afbud og bestil en anden tid.

Der er ingen som besvimer af smerte ved at blive tatoveret, men især hvis man er meget nervøs er det ikke unormalt at blive en smule svimmel, undgå det ved at holde blodsukkeret oppe med f.eks. en sodavand, husk at trække vejret ordentligt og sig til hvis du har brug for en lille pause.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FØR DU VÆLGER
Kommentér på:
FØR DU VÆLGER

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce