{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
570 visninger | Oprettet:

Før folketingsvalget. {{forumTopicSubject}}

Ja når jeg går og tænker på hvordan den ene efter den anden kan komme ind som kandidat til en folketingspost står for mig som det rene galimatias du kan komme igennem vild med dans - som kugle støder eller som en der har svindlet for mange millioner og hvis det er årsagen til at de kan få et kandidatur ved jeg sku snart ikke hvad jeg skal sige og tænke.
Dog kan jeg godt se fidusen i hvordan en der har svindlet for mange millioner har tag på det detdersens svindel inden for udbytteskat svindel og vi så også tro at sådan person kunne give det danske skattevæsen nogle fif inden for sådan svindel og måske også inden for skuffeselvskabssvindel tror simpelthen at det er for let.
Men sådan er det vel med alt detdersens kammerateri inden for politik den ene politiker tunge er længere end den anden.
Og det eneste vi vælger skal gøre ved det næste forstående folketingsvalg er at bruge vores hoveder og tænke for der sættes et kryds.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Før folketingsvalget.
  • #1   29. apr 2019 Nu skal man kigge på den rene straffeattest og ikke i fortiden -

  • #2   29. apr 2019 polysl du får mig til at stor smile + det er vel bedre at have en god livserfaring end ingen erfaring smiley

  • #3   30. apr 2019 Blot til eftertanke..

    profilbillede
  • cris7
    cris7 Online Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 16 Følgere: 80 Emner: 356 Svar: 3.295
    #4   30. apr 2019 Hørte imorges at tilliden til politikkere for 10 år siden var 70 %, nu er tilliden helt ned på 29%.

    Politikkere er ikke længere 'tjenere for folket', men har deres helt egne agendaer. Mange af dem har siddet for længe i Folketinget, i deres egen lille boble.

    Den virkelighed som mange oplever, grundet konsekvenser af den lovgivning, som de har lavet er tydeligt noget de er ligeglade med.

    Men så snart Folketings-klokkerne ringer for valg, er der ikke den ting som ikke bliver lovet, som skal forandres til det bedre, eller ligende. smiley

    Lars Løkke sagde at han ikke ville være statsminister for enhver pris. Men det viser han jo tydeligt at han vil!














Kommentér på:
Før folketingsvalget.

Annonce