{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
637 visninger | Oprettet:

Aldrig for gammel til actionfilm?? {{forumTopicSubject}}

Ifølge en artikel i Jyllandsposten i dag, planlægger nu 68-årige Sylvester Stallone at lave en ny Rambo-film:

http://jyllands-posten.dk/kultur/film/ECE6829875/68-arig-vender-tilbage-til-action-figur?ref=pollisterseneste

Over de senere år synes jeg, det er blevet meget populært, at de gamle filmsuccesser som Die Hard, Rocky osv. bliver taget op igen med nye fortsættelser, ofte til trods for at stjernerne efterhånden er ved at være godt oppe i årene.

Hvad mener I om dette?

Personligt ser jeg det lidt som et forsøg på at "malke en præmieko endnu en gang", så at sige, eller måske et forsøg på at genvinde tidligere tiders stjernestatus for skuespillere, som egentlig er kommet lidt ud af spillet med årerne. Der kommer jo også hele tiden nye ansigter til på stjernehimlen.

Samtidig er min erfaring, at det sjældent bliver nogen særlig stor succes, når man laver en fortsættelse efter så mange år. Gode eksempler på dette er bl.a. Die Hard 5 og Crocodile Dundee i Los Angeles (selv om jeg personligt synes, den sidste er ok, trods alt).

Men hvad er jeres holdning?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aldrig for gammel til actionfilm??
  • #1   26. jun 2014 Jeg er helt enig Louise!
    Det er simpelthen grinagtigt, når disse gamlinge fører sig frem som actionhelte.


  • #2   13. sep 2014 Ja, ganske enig, Karin G. Jeg er nu ikke til actionfilm, så det kan jeg jo sagtens sige. Men vèd da nok - hvem Rambo er - og en 68 årig Rambo, rykker i mine smilebånd smiley

    khb
    smiley


  • #3   13. sep 2014 Jeg synes helt klart også, at de ældre actionstjerner i hvert fald skal afholde sig fra at genoptage tidligere succes-figurer. Det er helt ok, at de stadig gerne vil indspille film, og når nu action-genren er det, de kan, så er det selvfølgelig også der, de skal fortsætte. Men det var bedre, de hittede på noget nyt, der passer til den alder, de har nu. Det bør også være muligt indenfor action. smiley

Kommentér på:
Aldrig for gammel til actionfilm??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce