{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.411 visninger | Oprettet:

HEJ NYE LIV! :) {{forumTopicSubject}}

Der er ikke mange ting i livet man kan kontrollere.. Men en af de ting jeg KAN kontrollere er min vægt og mit udseende!
Jeg har taget næsten 30 kg på siden jeg var 18 år - og jeg HADER mit udseende!
Jeg HADER at jeg ikke længere kan vise min krop frem!
Jeg HADER det at jeg har fået svært ved at gå i stiletter!
Jeg HADER at jeg er blevet kluntet på dansegulvet!
...
Så nu har jeg taget en beslutning:
Jeg vil for alvor tage kampen op mod kiloerne!

Fra d. 1/7-2012 vil jeg tage mig sammen. Det skal være starten på mit nye liv. Jeg vil spise sundt og motionere HVER dag.

D. 1/7-2012 er dagen hvor jeg tager min "gamle vægt bog", og starter på ny. Jeg vil se frygten i øjnene og gå på vægten, måle mig og tage "skræmme billeder".
- så kan jeg, når jeg har nået målet, se tilbage og glæde mig over hvad jeg har opnået.
Overvejer enda at starte min egen blog! smiley

En af mine gulerødder er at få "samlet mine bryster op", da de i MANGE år har været noget jeg har været ked af..
Men det at være slank er selvfølgelig en gulerod i sig selv smiley

SLUT med at være "den buttede veninde"!
SLUT med at gemme mig i løst tøj!
SLUT med at være uden selvtillid!

Jeg håber i vil støtte op om mit projekt, og jeg håber jeg kan være en inspiration for andre :i

Kys kys ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HEJ NYE LIV! :)
  • #2   19. jun 2012 Tak for støtten guys smiley
    Vil bestemt opdatere herinde - også for selv at kunne holde styr på det hele..

    Er vred på mig selv over jeg har ladet det stå til, og ville ønske jeg sagde stop da jeg nåede de 70 kg..
    Men nu er det sgu slut med at sidde og tude!

    Vil være lækker igen (;


  • #3   20. jun 2012 Fordi at jeg vil have hovedet 110% med..
    Skal til eksamen d 27, og jeg har SÅ lidt tid nu.. Så ved at jeg vil falde i og leve af "nemt" mad indtil da..
    Så hellere begynde derefter, hvor jeg er HELT klar. - og så kan jeg godt lide at begynde på nye ting først i en måned smiley

    Nu hvor jeg har jer her, hvad vil i mene vil være god træning/motion til vægttab/opstramning?
    Gerne lidt "nemt" som man eksempel kan lave når det kniber med tiden?

    Jeg skal hente min nye hest imorgen, så glæder mig til at få motion gennem ridningen, som jeg ellers har holdt et års pause med..
    Ellers har jeg jo mine hunde som skal gåes ture med/løbes med. Går også til træning med dem.
    Har også meldt mig ind i det lokale motioncenter; hvilke øvelser kan i anbefale mig? Skemaer? Hold?

    smiley


  • #4   20. jun 2012 Mit forslag vil godt nok være at tage små ændringer af gangen.. ellers kan det ende ud i at blive for meget, fordi det er så pludselig en omvæltning samt det kan resultere i en masse skader. Prøv allerede nu at begynde at løbe en tur 2 gange i ugen, droppe det mest usunde i kosten etc.
    -Bare et råd herfra.


  • #5   20. jun 2012 Tror også at Søren har fat i noget af det rigtige.

    En afklimatisering vil nok også være bedre da man så ikke er hardcore fra den ene dag til den anden.

    Så man ligesom vender sig til det i stedet for en kold tyrker fra junk food.

    Men held og lykke med dit projekt som du vil takke dig selv for, når du er færdig og tilfreds smiley


Kommentér på:
HEJ NYE LIV! :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce