{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

Projektopgave : Den nye karakterskala {{forumTopicSubject}}

Hej ' jeg har sammen med en veninde projekt om den nye karakterskala og uddannelse i det hele taget. Så derfor hvis i gider lige bruge 2 min. af jeres liv på at svare her kunne det være edder lækkert smiley ! :

<b>- Hvad synes du om den nye karakterskala?

- Hvilken betydning har den for dig , hvis du under uddannelse ?

- Er du arbejdsgiver, hvilken betydning har det så med den nye karakterskala? Hvordan er du blevet sat ind i den?

- Hvordan synes i den hjælper/kan hjælpe? </b>

<I>TAK FOR SVARENE smiley </i>


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Projektopgave : Den nye karakterskala
  • #1   26. nov 2007 Har vi også tænkt os ' men skader ikk med meninger også herinde fra

  • #2   26. nov 2007 - Hvad synes du om den nye karakterskala?

    Synes at det er træls at vi skal til at forholde os til en ny karakterskala, når vi er vant til den gamle. Og at lærene også skal til at forholde sig til en ny, og måske vil være mere tilbageholdende med den. Blot for at kunne sammenligne os med udlandet !

    - Hvilken betydning har den for dig , hvis du under uddannelse ?

    Jamen den har vel den betydning at det er den vi skal have karakterer efter til næste år, til afsluttende eksamen. Mere kan jeg ikke sige der.

    - Er du arbejdsgiver, hvilken betydning har det så med den nye karakterskala? Hvordan er du blevet sat ind i den?

    Næh, det er jeg såmænd ikk smiley

    - Hvordan synes i den hjælper/kan hjælpe?
    Jeg tror ikke atd en kan hjælpe som sådan, men det bliver nemmere at sammenligne danskerne med de andre lande. Men for mig skaber det blot lidt mere forvirring omkring hvor jeg ligger, når jeg sammenligner med mine andre karaktere.

    Held og lykek med opgaven :o)


  • #3   26. nov 2007 Frede A : og hvorfor kan vi så ikk det ?

  • #4   26. nov 2007 - Hvad synes du om den nye karakterskala? Det er lands'mæssigt bedre med den nye, men personligt ret så meget mere forvirrende ..

    - Hvilken betydning har den for dig , hvis du under uddannelse ? Den er selvfølgelig lidt svær at vænne sig til, fordi karaktererne tal-mæssigt virker mindre.

    - Er du arbejdsgiver, hvilken betydning har det så med den nye karakterskala? Hvordan er du blevet sat ind i den? -

    - Hvordan synes i den hjælper/kan hjælpe? Den gør det nemmere at bruge sine karakterer i udlandet (:


  • Bente T
    Bente T Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Svar: 1
    #5   26. nov 2007 Hvad synes du om den nye karakterskala?
    Det er forvirende at man skal til at lære en ny karakterskala.

    Hvilken betydning har den for dig , hvis du under uddannelse ?
    Folk siger at det er blevet nemmer at få en høj karakter via den ny skala, så på den måde er det jo fint, for vem vil ikke gerne have en høj karakter.

    Hvordan synes i den hjælper/kan hjælpe?
    den hjælper ved at det er blevet nemmer at få en høj karakter. siges det.

    God fornøjelse med opgave smiley


    Men på den anden side er de jo også lidt forvirende, for hvis man får 8, ville jeg skulle til at læse hvad det står for, for det er jo ikke middel mere.


Kommentér på:
Projektopgave : Den nye karakterskala

Annonce