{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.015 visninger | Oprettet:

Xbox 360 vs. Playstation 3 {{forumTopicSubject}}

Synes alle snakker om at PS3 er den klart vinder.
Men hvis vi nu ser bort fra Blu-Ray - Som Xbox desværre ikke har. Så læg mærke til grafik forskellen..
Anmelderne på det her link gør Xbox 360 til vinderen.
Synes jeg også helt klart grafik og loadings mæssigt?
Hvad synes du?

http://www.gamespot.com/features/6162742/p-7.html

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Xbox 360 vs. Playstation 3
  • #1   3. sep 2009 Hov. læg mærke til du kan gå tilbage og videre for at se andre spil smiley

• #2   3. sep 2009 ps3 er klart overlegen og husk på at spil udviklerner til sbox har opbrugt 80 procent af deres kapacitet på Dvderne hvorimod ps3 spiludviklere kun har opbrugt 30 procent

og fuck me sideways vis du kan finde et eneste xbox 360 spil som er pænere end metal gear solid 4 i fuld hd

• #3   3. sep 2009 lol patrick du har jo så ikke undersøgt fremtiden

• Peter M
    Peter M Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 123
    #4   3. sep 2009 xbox larmer også seriøst... magtede ikke at høre på det... så jeg købte en ps3 slim her igår.. og den er sku nice!!!

• #5   3. sep 2009 ahh peter syntes så at ps3 slim er så grim smiley hehe

• Morten a
    Morten a Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 25 Svar: 155
    #6   3. sep 2009 PS3´ens blue ray kan kun vise film, men dens lyd er elendig. så ubrugelig til blu ray.

Min Xbox elite larmer NADA nix

Og kan man virkelig hører sin maskine mens man spiller, så er der sgu noget galt med det system lyden kommer ud af på.

• Peter M
    Peter M Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 123
    #7   3. sep 2009 Den er ikk super køn... men den står heller ikke så jeg skal kigge på den hele tiden... så det rør mig ikke smiley

• #8   3. sep 2009 morten : blueray bliver jo så også brugt til spillene smiley eftersom ps3 spil kommer på blueray smiley

udover det som du selv siger vis du syntes lyden er dårlig på en ps3 så er det nok dit lyd stystem den er gal med smiley jeg har super lyd over mit sony lydstystem som er koblet sammen med optisk stik smiley

og hvad skulle der være galt med lyden på ens tv ? når det er maskinen som larmer ? xboxen blæser larmer så sindsygt og har den altid gjort

• #9   3. sep 2009 PS3 eller Xbox360 er sgu en smags sag.. Personligt har jeg valgt Xbox pga af det super fede Xbox Live univers som ER bedre end PS3'en det er blevet sagt igen og igen af flere anmeldere. Men PS3 kan jo sagtens nå det endnu på det punkt, men pt så fører Xbox på Live delen. Men PS3'en er stærkere på hardware punktet.

Mht Grafik så synes jeg nu ikke der er der store forskel når man ser på alle spil sådan generelt, men det er rigtig at i nogle spil vil man godt kunne se at PS3'en er det bedre. Men det er igen hvor kræsen man er.. Jeg kan kan sagtnes "nøjes" med grafikken på Xbox. Så meget dårligere er den ikke. Tror hvis man skal se en virkelig forskel så kræver det nok et super tv i FullHD som er større end 42" el. 46". hvis man ikke har et FullHD tv så er det jo hip som hap (mere eller mindre)

De er begge gode på hver deres måde, og jeg tror næppe Xbox'en dør lige forløbig. Det bliver spændene at se hvad Project Natale udvikler sig til når det engang udkommer til Xbox'en.

Forresten så er det rigtigt at Xbox'en til tider godt kan larme lidt, men hvis man skruer lidt højere op for højtalerne så er det væk smiley

Alt i alt så er det sgu en smagsag om enten man vælger en PS3 eller en Xbox360.. mest af alt er det pga spilvalget til de forskellige som gør at man vælger den ene eller anden samt underholdnings graden ved hver konsol.

• #10   3. sep 2009 Jeg har ALDRIG haf problemer med de 2 Xbox 360 konsoller jeg har haft. Og RROD skulle efter Microsoft være et overstået kapitel, eftersom de nye xbox har fået nye cpu'er og køling.

peter H: Kunne godt tænke mig at vide hvad der er lort ved en Xbox360?

Er det fordi du er vandt til at bruge kontrolleren fra en PS eller hvor ligger det?

• #11   3. sep 2009 forresten var der en test i Rabatten (tror jeg nok) hvor de testede henholdsvis Wii, Xbox360 og PS3.. anmelderene var acceptalt professionelle. De kiggede på det brede spektrum af en konsol, underholdning, pris, spil udvalg osv.. PS3'en og Xbox'en fik lige mange stemmer men overraskende nok vandt Wii'en..

• #12   3. sep 2009 Som sagt så er RROD et overstået kapitel efter Microsofts udsagn, men der findes jo stadig gamle modeller af xbox'en hjemme i stuerne.

Synes den nye opdaterede menu på xboxen er super lækker, den gamle var sgu lidt fesen ja smiley

Ja okay.. du har ret i at det er for ondsvagt af microsof at tage betaling for at spille online på xbox'en.. det kunne de godt rette op på.. Med det sagt så er det absolut det eneste jeg har imod xbox'en..

• #13   3. sep 2009 Godt, så er vi enige smiley

• #14   3. sep 2009 Kristian H - Det er da sjovt du nævner MGS4 når det ikke udgives til 360. Det ville være det samme som at sige at 360 er bedre fordi GOW bare ser sindsyg godt ud... Ligesom lidt svært at sammenligne de 2 på netop det grundlag. I min mening er 360 klart bedre.

• kasper m
    kasper m Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 48
    #15   3. sep 2009 Det er en smagssag ! Dog syntes jeg at Xbox 360 er meget pænere og har en MEGET bedere live univers end en ps3.

• #16   3. sep 2009 Jeg har en 360, er meget glad for den, meen det er øv den ikke har bluray smiley

• Morten a
    Morten a Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 25 Svar: 155
    #17   3. sep 2009 Kristian H - Viste ærlig tsalt ikke spillene udkom på blu ray, men Jo, PS3 er lydmæsig elendig når vi snakker film.

Og ja nu er Sony ikke ligefrem det bedste system. Svage forstærkere og elendig kvalitet. men overbevis mig om at dit sony er kram med et link til det, så kan det være jeg tager ordene i mig igen, Og optisk lyd er desværre også et stort minus på Xboxen, ville langt hellere have Coaxial udgang.

Du fortæller mig vel ikke at du kan høre blæseren i xboxen når du sidder og spiller, for så gad jeg godt nok ikke spille spil, Der skal jo være gang i den ikk så op for volumen.

Kan heller ikke forstå en Gamer som har sit mega dyre headset på, kan klage/gå op i at hans pc larmer, hmm...

• #18   3. sep 2009 Alexander A

evt køb hd dvd til den ? smiley

• #19   3. sep 2009 Baboom's Bamse

Hvad mener du? smiley

• #20   3. sep 2009 du kan købe et HD dvd drev smiley der er ingen forskel på blu ray og hd dvd smiley

• #21   3. sep 2009 Kan det svarer sig?

• #22   3. sep 2009 Baboom's Bamse - HDDVD er da død smiley

Til dem der siger at Xbox'e ikke har mere at byde på og at PS3 bare er the shit, kig forbi her:
    (link fjernet)

Held og lykke med "jeres" eyetoy smiley

• #23   3. sep 2009 Lars F - Ostepusheren .

død?

• #24   4. sep 2009 Jeg er helt klart til Xbox 360 smiley

• #25   4. sep 2009 attack the weak point for massive damage !! D:

• #26   5. sep 2009 Baboom's Bamse - Hvor mange HDDVD udgivelser har du set?

• #27   5. sep 2009 film forretningen her har da en HD dvd afdeling ? smiley

• #28   6. sep 2009 Hehe okay, men det bliver jo nok begrænset hvad der kommer på hddvd

Kommentér på:
Xbox 360 vs. Playstation 3

Annonce