{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
532 visninger | Oprettet:

Genbrug {{forumTopicSubject}}



************ BREAKING NEWS***********



Kommunen er i gang med at udskifte de grønne affald containere over hele landet.

Det har fået en producent til at tænke kreativ - hvad kan de bruges til, alle de containere?

Tanken er at omdanne det til barnevogne til brug i Mellemøsten, så kan man gå ud med skrald, og køre rundt med barnet/børnene på samme tid.

Morten Imam syntes så godt om ideen, og mener at markedet i første omgang skal være i Ghetto parker i Danmark hvor der i stor stil er brug for barnevogne. Nu efter den store nedlukning af Danmark så vil behovet være ekstra stort.

Barnevogne producenter har anmeldt en demonstration over det tiltag, som helt undergraver deres prodution - da en grøn barnevogn kommer til at koste 350,- til forskel fra flere tusinde kroner. Den grønne model bliver uden kaleche - da man mener mødre selv er i stand til at sy en.

Man vil senere udlove en konkurrence hvad den grønne barnevogn skal hedde. Prisen er en grøn barnevogn og en masse hunde foder til dem som bruger den til hunde eller andre kæledyr.

elsker når folk tænker grønt. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Genbrug
  • #2   20. apr 2020 Annella

    Afgjort - den bliver helt vildt med sorte hoveder overalt på sygehuse.


  • #4   20. apr 2020 Ron

    I lige måde Feliz Navidad - ok jo ingen kommer sulten fra borde juleaften. Det kommer an på om Morten imam i mellemtiden har fået regeringsmagten. Så er det slut med grisebasse i Danmark, og velkommen til kamel på spisebordet. Vi bliver nok nød til at få en ny ovn som kan rumme en kamel. smiley


  • #5   20. apr 2020 Jeg bryder mig ikke om Feliz Navidad, jeg vil have sne og bjældeklang i julemusikken. Bortset fra det, så rager julen mig langsomt.

  • #6   21. apr 2020 Markgreven

    Lidt mystisk at du elsker bjældeklang og ikke julen? Jeg personligt hader sne, frost, men elsker regnvejr - så vi kan sige at vinteren har været fantastisk i Danmark.

    Gå udenfor og se at himlen er mere blå end den plejer at være, nyd lugten af natur og ikke diesel stank og benzin stank. Nyd at der er få biler på gaden, som minimerer trafikuheld - nyd at folk er tvungen til at tage hensyn til hinanden.

    Det vare ikke ved, så snart det hele er normaliseret så kommer "det rager mig" på gaden igen og fylder op på sygehuse, domhuse, arrester, fængsler.


  • #8   21. apr 2020 Polysl.

    Det er nok dårligt kommunikeret af mig, men jeg holder meget af julemusik og juleøl, men selve julen eller juleaften om du vil, rager mig langsomt.


Kommentér på:
Genbrug

Annonce