{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

Må politiet begå indbrud? {{forumTopicSubject}}

overskrift: Heroin-pusher mistænkte sin egen bagmand: Politiet beslaglagde stoffer og lod det ligne et indbrud

Da to poser med heroin forsvandt fra en pushers lejlighed i det sydlige Odense, mistænkte han sin egen leverandør for at have stjålet det. I stedet var det politiet, som havde beslaglagt narkoen. For ikke at afsløre efterforskningen, lod politiet det ligne et indbrud.

//citat Fyens.dk 💡


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Må politiet begå indbrud?
  • #1   13. okt 2019 Kriminelle er meget udspekulerede, så politiet er nok nødt til at bruge utrationelle metoder når det gælder stoffer.



  • #2   13. okt 2019 Cris

    Politiet må ikke bare begå indbrud, uanset hvad de mistænker folk for. Når politiet uden en dommerkendelse prøver at tiltvinge sig adgang så er det et brud på grundloven. Problemet er jo også at hvad de finder uden der er nogen hjemme, så kan det ikke bruges i en retssag - hvis man taler om stoffer. De har så lavet en ulovlig husundersøgelse -


  • #3   13. okt 2019 AH, jeg troede de havde hjemmel til det iform af en dommerkendelse.



  • #4   13. okt 2019 cris

    ....kan så lige læse på Leoni advokater.....

    //citat
    Politiet kan dog foretage ransagning straks og uden kendelse, hvis politiet skønner, at formålet med ransagningen ellers vil forspildes.
    //citat slut....

    Så blev den grundlovsmæssige ret barberet....


  • #5   13. okt 2019 Hm, det er vist lidt af et fortolkningsspørgsmål?

    Jeg kan ikke lige finde sagen, men her er der vist ikke tale om nødvendig her og nu ransagning, som ikke lige kunne ha' ventet i nogle timer på en kendelse?







  • #6   13. okt 2019 Politiet må vel have lov til at være lidt mere udspekuleret, end den kriminelle?

    Ellers er al retfærdighed ikke eksisterende.

    Lad politiet bruge alle midler, så længe de ikke bruger tortur el.lign.



  • #7   13. okt 2019 Busmann...

    Ok...så den ældre mand i sagen med Meng skal være glad for at få sit hjem gennemrodet 5 gange af politiet fordi en nabo hørte mærkelige lyde.? hvor er så lige retfærdigheden her?

    Jeg vil nødig få ødelagt mit liv ved at være mistænkt for mord, på trods der ikke er et gram bevis - hele hans liv er ødelagt - det vil jeg ikke kalde retfærdighed.


  • #8   13. okt 2019 Rigtigt at politiet er nødt til at være mere udspekuleret, især når det drejer sig om narko, terror o. lign. For der er ikke grænser for hvor udspekulerede de kriminelle er i de sager.

    Med hensyn til Emilie Meng sagen, så har den i den grad været behandlet helt forkert fra start af.

    Der er sket et skred omkring politiet de senere år, hvilket skyldes politik og den ledelsesform som er kommet til.









Kommentér på:
Må politiet begå indbrud?

Annonce