{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.499 visninger | Oprettet:

Jeg bliver så vred. {{forumTopicSubject}}

Ja nu læste jeg en overskrift hvor der stod : Betjent slæbt hen af gaden af en bil og inden da så jeg en overskrift hvor der stod: Betjent så livløs ud.
Ja selv da jeg var ung havde jeg stor respekt for vores politi (måske fordi jeg som et barn på 5 - 6.år gik ind på Stor Kongensgade politistation) der lå lige over for Sankt Pouls gade og da jeg lige der var bange og helt alene i verden fik jeg alt det hjælp jeg havde brug for venlighed/sodavand/kage og så blev jeg fulgt hjem (hvor der Gudskelov var en person der var kommet hjem) dengang blev der sat en politimand foran indgangsdøren til Sankt Pouls gade nr.6 lige indtil min mor kom hjem om morgnen.
Når men jeg må sige at politiet har i min verden meget dårlige arbejdsvilkår for de skal jo både bukke og neje før de må bede folk om at tie stille eller på anden måde få folk til at opføre sig ordenligt og når de til tider ser hvordan folk må begå den ene ulovlighed efter den anden må politiets tanker gå hen i noget der ligner en gø og gokke tanke for der er i mange tilfælde ingen straf nej de unge mennesker kan da gøre den samme ting igen og igen og når så retten bliver sat bliver de tit sendt på ferie med det hele betalt.
Når men som jeg startede må jeg sige at vores politi der alle ugens dage året rundt prøver at passe på os selvføleligt skal have en stor opbakning fra befolkningen også når det går galt for en eller flere politifolk og vi skal ikke til at stikke folk (det kunne aldrig falde mig ind) men vi skal hjælpe politiet på så mange andre måder og eksempelvis hvis politiet er i mindretal skal vi rejse os op og hjælpe/støtte dem og husk de er faktisk ikke ret mange.
Fik jeg mon sagt det hele?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg bliver så vred.
Kommentér på:
Jeg bliver så vred.

Annonce