{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
216 visninger | Oprettet:

Så bliver det sku ikke bedre. {{forumTopicSubject}}

Ja hvem ønsker ikke sundhed og det er en ting jeg ønsker for alle dog tror jeg ikke at sundhed alene giver et godt helbred.
Og jeg er ikke særlig sund - men pyt med det og jeg har nogle gange uro og det ku nu godt være stress og når det kommer om aften endog om natten gør jeg det at jeg rejser mig op og vasker gulv - vasker op - vasker trapper og det gør at jeg efter et stykke tid får ro i sindet og jeg har lige vasket gulv i min stue.
Hvad gør i hvis i skal slappe af - lægger i jer på sofaen - går en tur eller hvad.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så bliver det sku ikke bedre.
  • #1   24. maj 2023 Jamen, det er et godt spørgsmål, Leon - tankemylder, som jeg kalder det, er ikke godt for vores helbred, og så kan vi spise nok så mange gulerødder og andet sundt, men det siges dog, at mangel på div vitaminer og mineraler har en meget stor betydning, jeg ved bl.a. B-vitaminer er vigtig, anbefaler en stærk B-combin, D-vitamin har de også fundet ud af, har stor betydning + de fleste mennesker er i underskud af mineralet Zink - så hvis du får en kost med meget lidt grønt og stort set det samme, er vi tilbøjelig til at spise, så anbefaler jeg, at du tænker over din indtagelse af kosten.

    Jeg synes, det er godt, at du har fundet en metode, at komme af med din uro på, og så er den ovenikøbet god, du får jo udrettet noget. Jeg har lige været på en tur til Vesterhavet og Fanø, det har været godt for mit sind, jeg har ikke set nyheder, læst avis eller andet, kun været ude i naturen og blevet godt og grundig blæst igennem, det er nektar for mig. Når jeg er hjemme, så synes jeg også en god gåtur i naturen er skøn, specielt på denne her årstid, hjælper på det hele smiley


  • #2   24. maj 2023 Jetset ja jeg sku nok kigge på min kost og gøre den mere varieret og jeg får Folimet 5 mg og det er ikke fordi jeg er gravid og spiser en vitaminpille dagligt og har også D-vitamin i skabet og tankemylder en gang imellem og uro en gang imellem og jeg kan godt li din tale om gåture og jeg syntes jo alle årstider har deres speciale farve smiley

  • #3   24. maj 2023 Jetset en hurtig mad og det er da lidt sundt smiley

    profilbillede
  • #5   24. maj 2023 Jojo aktiv i 5 timer og det er jeg jo på det nærmest dagligt + alle de andre timer og jeg keder mig aldrig og føler mig aldrig alene - men der for har jeg da absolut ting jeg ikke bryder mig om smiley

  • #6   25. maj 2023 Jo, det ser sundt ud, Leon smiley

    Og godt du tager Folimet, det er B9 vitamin, dog synes jeg du skulle på en kur på Stærk B-combin, der kan ikke ske noget ved at prøve, tænk hvis det hjalp smiley



  • #7   25. maj 2023 Jetset jeg sætter lige ind hvad jeg spiste til aftensmad og det er ikke altid jeg kan blive klog på min gamle krop og dens signaler.

    profilbillede
  • #8   25. maj 2023 Det kan også være svært at vide, men vi skal altid være på vagt, når vi får signaler, om ondt her og der. Men jeg synes din tallerken ser godt ud, er det biksemad smiley

  • #9   25. maj 2023 Jetset det er en smule bacontern som er stegt der efter har jeg smidt suppeurter på panden der så også steges og har så smidt et æg oveni og ja vi skal lytte til vores krop.

Kommentér på:
Så bliver det sku ikke bedre.

Annonce